Morgen kan ik mijn Orient Blue Mako ophalen bij het postkantoor. Geleverd door rob van Monsterwatches. Als het horloge binnen is zal ik gelijk een paar foto’s posten. Hierbij alvast een voorproefje. Wie heeft er ook een ?

Morgen kan ik mijn Orient Blue Mako ophalen bij het postkantoor. Geleverd door rob van Monsterwatches. Als het horloge binnen is zal ik gelijk een paar foto’s posten. Hierbij alvast een voorproefje. Wie heeft er ook een ?

Mooi Model zeg.
Krijg ook zin in wat nieuws.
Leuk model! Lijkt op een Seamaster.
Prima keuze hoor…
Geniet vooral van de vele kleurschakeringen van de blauwe wijzerplaat die steeds verandert bij verschillende lichtinval (van lichtblauw over paars naar donkerblauw).
Hier de mijne:
MVG,
Chris.
Mijn beste,
De ware horlogepassionist is een toonbeeld van zelfbeheersing.
Immers:
Geduld is een schone zaak, zeker daar waar het zo’n prachtig horloge betreft.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!
Orologio Signaturis Temporis.
Mooie kleur en fraaie vormgeving(tu) Wat zijn de maten van deze aziaat?
Dit is inderdaad een erg mooi horloge voor een al even mooie prijs.
Waar komt de naam “Mako” eigenlijk vandaan ?
GroteBozeWolf
Dit is inderdaad een erg mooi horloge voor een al
even mooie prijs.Waar komt de naam “Mako” eigenlijk vandaan ?
GroteBozeWolf
Ik meen me te herinneren dat het een soort haai is.
Deze stond zo lang op mijn wishlist. Ik heb hem eens in de VS besteld en deze is toen gestolen. Gelukkig mijn geld van paypal terug gehad en toen durfde ik hem niet meer te bestellen. Als pleister op de wonde heb ik toen deze gekocht:

Hoewel dit ook een mooie Orient is was ik toch teleurgesteld dat ik de Mako niet had. Eergisteren heb ik geboden op een advertentie in Duitsland en guess what? Ik heb hem! Ik heb de versie met rubberen band. Ik ben ook benieuwd of de andere Orient band op deze past. Waarschijnlijk ga ik mijn quartz diver in de verkoop doen. Zo ziet de mijne er uit.:

Geen ervaring met Orient, maarre… da’s een mooie duiker!! (tu)
Geen ervaring met Orient, maarre… da’s een mooie
duiker!! (tu)
Als Chris (Morse) er een heeft moet het wel goed zijn toch? 
Paul G. Schreef:
Geen ervaring met Orient, maarre… da’s een
mooie
duiker!! (tu)Als Chris (Morse) er een heeft moet het wel goed
zijn toch?
dat kun je zo niet zeggen, als ze om de haverklap kapot gaan is dat voor Chris geen beletsel er toch een aan te schaffen want hij repareert ze in een handomdraai

hij is erg mooi
staat op mijn wishlist !
hij is ook gewoon in Nederland te koop :