Blue of Green

Goedemorgen deze ochtend

Van de week heb ik mn DS action weggebracht bij de lokale juwelier voor een band repair, die tevens een dealer van Certina bleek te zijn( kom ik nu pas achter na 20 jaar in deze stad te wonen :upside_down:) Dus toen natuurlijk even wat bekeken en gepast. Na de DS action precidrive in het echt gezien te hebben ( wat toch anders is dan vanaf plaatjes) wordt een keuze in de kleur erg lastig. En ik weet dat het natuurlijk zeer persoonlijk is, maar ik ben toch wel benieuwd welke kleur nu de meeste voorkeur heeft bij een ieder.
Ikzelf neig naar de groene, vind die toch wat chic-er dan de blauwe.

Ik heb zelf het oudere model in het zwart gekleurd.

wie zou voor de blauwe gaan en wie voor de groene?

Blauw:

of groen:

of maar gewoon de zwarte? :yum:

Fijne zondag gewenst.

Zwart!

+1

Sowieso zwart!

Blauw of zwart, al heeft zwart een lichte voorkeur.

De grijze in titanium

15 likes

Groen! Groen! Groen! voor het lingo gevoel :joy:

Zwart is wat stoerder en op de lange termijn vermoed ik tijdlozer.

1 like

Ook erg mooi:+1:

Groen is leuk voor erbij

1 like

Oh, we hebben niet alle info gekregen.

Deze idd als duidelijke winnaar!

1 like

De grijze titanium!!

1 like

En via Jurawatches.uk voor ongeveer €660 te krijgen met promotioncode limited10 :+1: en een free gereedschapset ook nog…
Leuk ding hoor

2 likes

Blauw of groen?
Duidelijk dus , dan wordt het grijs :smiley:

Ennnn klik in mandje.

2 likes

Inderdaad die kan ook nog, mooie sunburst.

Deze foto is afgelopen donderdag genomen bij juwelier van Grinsven in Den Bosch. Omdat het zo’n slechte foto is niet geplaatst maar volgens mij ligt er een precidrive bij.

Gr.
Ben

1 like

inderdaad. thnx for the promo :clap:

1 like

Oe 40% is wel lekker ja, en een dagje Den Bosch is goed te doen vanuit Apeltown.

1 like

Grijs of Blauw maar de Grijze met stip op 1

1 like

Heb eigenlijk de grijze nog niet zo goed bekeken, omdat ze die daar niet hadden.
Met die Lume is ie inderderdaad ook gaaf.

Geen mooie kleur blauw, denk dat groen het na een tijdje niet meer is/gaat worden dussssss… Grijs!

1 like