Net weer helemaal schoongemaakt. Ben er nu toch wel uit, deze gaat nooit meer weg.
!
11 likes
Ik heb de zwarte maar deze blauwe mag er ook zijn zeg
Ik heb maar 1 horloge met blauwe wijzerplaat…

Ouder topic, ik weet het. Maar ik heb ‘ineens’ drie keer blauw.
Op zwarte band. Maar verder wel heel verschillend.
9 likes
Alle 3 houden. Mooi gerief!
1 like
Kijk dat had je nou niet moeten zeggen Ruud, ik stond al een tijdje naar uit te kijken in het blauwe gedeelte.

1 like
Nou sorry hoor maar deze doe ik echt niet weg… Bevalt me zo goed …

1 like
















































