Doe er maar een paar, daar blauw toch wel mijn lievelingskleur is.
Volgende keer weer een paar anderen uit een andere box 
14 likes
Hallo ik ben al blij met 1 blauwe…

Heb je niet meer ? Dat valt me dan wel weer tegen… 
2 likes
Deze zijn uit 1 box, man heb er nog veel meer
. Of bedoelde je met andere kleuren, ja hoor ook aanwezig maar niet bedoelt voor dit topic 
1 like
1 like
Dit topic kon ik nog helemaal niet
, zet ik er toch voor nu ook eentje op ![]()
Ach doe ik er gewoon 2, liggen toch naast elkaar ![]()
4 likes
































