Blufkakel

In een snelle deal een horloge verkocht aan @Blufkakel; snel en duidelijk, snel betaald en netjes laten weten, met foto, dat het horloge goed is aangekomen.
Fijn zaken doen met @Blufkakel :ok_hand:

1 like

Een super solide, vlotte deal gemaakt met @Blufkakel
Ik kan er de vinger niet opleggen, maar de modus operandi kwam mij erg bekend voor. Hoe dan ook, dit relatief nieuwe lid is prima te vertrouwen!

5 likes

Jij bedankt Siedo!

2 likes

Snelle en duidelijke deal gedaan met I… Blufkakel. Zeer goede prijs, snelle afhandeling en bombproof verstuurd: Top! Bedankt!

1 like

Soort van heel modern horloge gekocht van blufkakel, sommigen zullen het een iPhone noemen maar dat laat ik even in het midden. Hoedan ook prima verpakt, zat zelfs een coole sticker bij. 10/10🥳

1 like

Mijn Squale 1521 Militaire zojuist om de pols van @Blufkakel zien vertrekken.

Leuk contact over de DM waar al gauw een leuke deal uitrolde. En wat blijkt: Ide is in persoon net zo’n aardige gozer als op HF. :+1:
Aan de keukentafel gesproken over HF, horloges en de zaken des levens waarna de Squale met z’n nieuwe baasje vertrok.

Aanrader!

2 likes

Voor een heel aardige prijs een mooie Orient gekocht van Ide (@Blufkakel). Communicatie verliep adequaat en het horloge lag aangenaam snel op mijn keukentafel. Kortom, een horlogeliefhebber met wie een goede deal is te sluiten :ok_hand:

1 like

Van de week een fijn contact gehad met @Blufkakel. Vanavond bij hem langs geweest om het horloge waar ik mijn oog op had laten vallen ook daadwerkelijk te kopen.
Fijn gesprek gehad en een mooi horloge rijker.

Bedankt voor het prettige en vlotte zaken doen. :facepunch:t5:

2 likes

Vandaag @Blufkakel, op een Applewatch na, horlogedoos gemaakt met de overname van zijn Tag Heuer 2000 professional “moondust dial”!

Na een eerdere positieve verkoopervaring was deze koop ook helemaal prima. Afgesproken in een koffiebar en onder het genot van wat zwart goud een uur lang ouwehoeren over horloges en aanverwante onderwerpen. Fijn zaken doen!

3 likes

Een horloge verkocht aan @Blufkakel; snelle deal, snelle betaling. Top :ok_hand:

1 like