Foto in hun mail
(“een datum gmt”?)
Foto op de site
Oeps
Het model met 2 datumvensters is alleen beschikbaar voor bestuurders van een DeLorean.
Staat ie nou op 15 juni? ![]()
Is wel handig 2x een datum ![]()
Klopt wel, echter hebben ze 2 modellen. De eerste is de Basecamp GMT Aventurine Silver met stalen band en die met de datum op 4.30 is met een leren band en ander model. De Basecamp Classic Blue Automatic Date en die is dus geen GMT. De eerste wel dus.
Maar de foto die jij laat zien is dus GEEN GMT, tussen de GMT en die jij laat zien zit een prijsverschil van €155,00. Maar idd een blunder van Undone ![]()
vooral het gegeven dat de eerste foto 2(!) datumvensters laat zien op de wijzerplaat vind ik niet zo briljant.
Met een GMT functie is het natuurlijk wel handig gezien het feit dat op een gegeven moment de datum op een ander tijdstip verspringt.
Double Date ![]()
Of een Date-not-Just
Zaten met ai te klooien om mee te doen aan een hfle edition ![]()
Kan natuurlijk wel, maar ze moeten natuurlijk niet van 2 verschillende modellen 1 met datum op 3 uur en 1 met de datum op 4.30. De eerste zou dus een foto met de stalenband en de datum op 3 moeten zijn, dus de GMT versie. Maar bij jou 2 foto’s hebben ze er een zooitje van gemaakt, dus ja een blunder ![]()
En misschien heeft @solo wel gelijk ![]()
Laten we dat maar niet done.
Zeker niet, denk dat Pascal geen concurrentie heeft anders had een ander zich wel aangemeld voor een HFLE ![]()
Dat moet pas over een maand toch? En, mag volledig achter de schermen worden voobereid.
Op 1 juni moet het duidelijk zijn wat de leden willen. Dus is het kort dag, denk niet dat andere partijen ermee bezig zijn.
Das AI xpress versie ![]()
Wel een beetje knullig zeg, zo’n date-date
Of er anderen bezig zijn weet ik niet, maar 1 juni moet duidelijk zijn wat de leden willen klopt niet. Op die datum moet er een uitvoerbaar voorstel zijn waarna er gestemd kan worden.
“Het voorstel moet helemaal kant en klaar (en dus uitvoerbaar!) uiterlijk 1 juni 2026 op het forum geplaatst zijn”
Dat bedoelde ik dus ook ![]()