Al jaren ben ik een bewonderaar van het werk van Dirk Dornblüth & Sohn. De afwerking van de uurwerken is van een bijzonder hoog niveau en ook de rest is een mooi hoogwaardig stukje handwerk. Misschien dat ik er binnenkort nog wat meer tekst aan vuil ga maken, maar voor nu alleen de foto’s.
Wat kan ik hier anders zeggen op dan: WOW.
Ik heb ooit de Dornblüth van Tom in het echt mogen bewonderen, en op Watch 2008 wat andere modellen. Ik denk dat je geen fraaier stuk handwerk kan krijgen in deze prijsklasse.
Heel veel draagplezier gewenst,
Martin
Nog een Wow vanaf deze kant! daar ga je geen spijt van krijgen :~
Heel veel draagplezier met deze knaller!
Pokkeduur - tja wat is duur
- maar inderdaad bloedmooi !
Op die achterzijde geraak je inderdaad niet uitgekeken…
Congrats met je nieuwe aanwinst !
Wear it in good health !
Dit hoort bij de horloges die mijn hart sneller laten slaan X(
Zo’n mooie horloges, klein maar fijn. Net zoals hun catalogus 
Wow wow wow!
En dan het uurwerk…
wow
Man dat ziet er niet uit ,hoe kunnen jullie dit nou mooi vinden!?!?!?!?
ik vind er geen zak aan!!!
waar is nou dat blauw van jalouzie icoontje als je hem nodig hebt:D
Hallo Jürgen,
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Het is een erg mooi horloge:~
Veel draagplezier toegewenst.
Met vriendelijke groet,
Herman
Dat doet maar op de zondagavond:D Wat een pracht van een horloge in al z’n eenvoud. Daar zul je voorlopig niet op uitgekeken raken.
Heel veel kijk en draagplezier.
slik…
wat een mooi uurwerk(tu)
erg mooi!!!
Lieve hemel, dát ziet er goed uit! (tu)
van harte met je nieuwe aanwinst, … is idd bijzonder mooi elke keer als ik weer de kans krijg er even 1 in het echt te mogem bewonderen denk ik bij mij mezelf dat er best een kans in zit dat er nog een keer 1 gaat komen …(tu)
Kwam deze site nog tegen, aantal reviews, onder andere de 99.1 wordt besproken
Mijn beste,
Van harte gefeliciteerd met deze “hartverwarmende” nieuwe aanwinst. De klassieke schoonheid zelve.
Een horloge welke wezenlijk een lust voor het oog is en een genot voor de pols waaraan het gedragen zal worden. Chapeau!!
En voor wat betreft jou fotogenieke vaardigheden, mijn petje af!!
Orologio Signaturis Temporis.
Iedereen bedankt voor de complimenten. Ik heb er op dit moment een wat lichtere band opgezet, omdat de standaard croco Dronblüth met vouwsluiting helaas aan de korte kant is.
@Tobias: Bedankt voor de link. Ik ben aan het twijfelen of ik mijn wijzerplaat laat vervangen door degene die in jouw link staat. Misschien dat ik die toch wat te ‘druk’ vind.
prachtig
inderdaad heeeel fraai. mooie foto’s ook.
veel plezier met je nieuwe aanwinst.
groet,
Arno.
Jaaaaaa mooi!