Blyssa wristshot

Beste forumgangers,

Nadat ik enkele fotos had gezien van dreski’s Blyssa horloge ben ik eigenlijk meer en meer geinteresseerd geraakt in het horloge, vooral vanwege de prachtige en vrij unieke wijzerplaat.

Het gaat om dit horloge:

Nu vroeg ik me af, heeft iemand toevallig een “wristshot” van dit horloge of weten jullie waar ik deze mogelijk kan vinden? Ik heb de laatste dagen er vrij lang naar lopen zoeken, maar tot nu toe zonder succes en zou eigenlijk graag zien hoe het eruit ziet om iemands pols.

Wat betreft het mogelijke kopen van het horloge zat ik te kijken naar:
http://cgi.ebay.nl/BLYSSA-grosse-HAU-mit-Datum-der-70er-vergoldet-NOS_W0QQitemZ320206675884QQihZ011QQcategoryZ10756QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQtrksidZp1638.m118.l1247QQcmdZViewItem

Ziet er betrouwbaar uit naar mijn mening maar mocht iemand nog een andere mogelijkheid weten hoor ik het graag.

Alvast bedankt!!

hallo camiel,

Kun je vragen aan Dreski.Hij heeft ereen en is er zeer tevreden over.
Ik ga er,denk ik, ook een aanschaffen.
Franko thuis op e-bay voor Euro 94,00
Goeie prijs.

Gr.JanJ.

He Camiel. Goede keuze hoor. :wink: ik zit nog steeds even zonder camera maar hoop dit weekend dit voor elkaar te hebben. Als niemand anders me voor is maak ik wel even een wristshot voor je. 37mm is een mooie maat en pas eigenlijk iedereen.

Ah top, bij deze alvast bedankt :wink:

Ik heb dit horloge nu al een paar keer voorbij zien komen. En eigenlijk begin ik hem ook steeds mooier te vinden. 37 mm lijkt me klein, omdat mijn andere horloges groter zijn. De kleinste is 39 mm. Dus ook ik ben erg geinteresseerd in dat shot. Ik sluit me dan ook aan bij Camiel en zijn vragen. Zou gelijk mijn eerste “vintage” zijn. Of mag je een horloge met die leeftijd nog niet zo noemen? Ben zelf in de jaren 70 geboren, dus voor mij is hij in ieder geval vintage.

Michel

Morgenavond hoop ik de foto klaar te hebben. Ik beloof het.

En dan gelijk de nieuwe alpha en seiko, hè?

:wink:

Martin

Ik hoop dat het een beetje mooie zonnige dag word dan schiet ik ook wat foto’s van de andere aanwinsten. :wink:

Nou hier is ie dan en ook nog even een andere met mijn Rios band erop.

Mijn beste,

Een oogstrelende diepgang der horlogerie.

Laat de tijdsgeest van het horloge zijn accuratesse doen behouden en laat het fraaie gezicht van het horloge, zich scherp doen houden.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

dreski Schreef:

Nou hier is ie dan en ook nog even een andere met
mijn Rios band erop.

Hey je hebt ook een Rios bandje :smiley: staat mooi bij de Blyssa (tu)

Nogmaals hartelijk dank voor het maken van de fotos dreski. Ik ga na het zien van deze fotos er ook een kopen =P

Prachtig, zeker met deze band. Gefeliciteerd hoor.

Netjes hoor, goudkleurig en bruin: goede combinatie!

Groeten, Tom Vreeken.

Ik hoop dat je er net zo veel plezier van hebt als ik. (tu)

Door de foto’s van dreski en het weer onder de aandacht brengen van het horloge door Camiel, heb ik hem ook aangeschaft. En vandaag is ie binnengekomen. Wat een leuk ding en een welkome afwisseling tussen al dat moderne geweld van mijn andere horloges. Heren bedankt voor de tip.
Camiel: als je het horloge nog niet besteld hebt, ik heb hem besteld bij de link die je had aangegeven. Keurige afhandeling en je kunt ook betalen per bank. Ik zag op e-bay dat hij ze nog steeds heeft. Ook in andere uitvoeringen.
Hierbij nog wat foto’s.

Michel

Proficiat. Hij ziet er nog steeds prima uit.
Ik denk, dat ik hem eindelijk ook maar ga aanschaffen.

Ik krijg ook de neiging… Nee… Sterk zijn. Ik ben nog bezig met één vintage, en dan ga ik sparen voor een ‘naam’. Omega denk ik, maar misschien zelfs wel rlx.
Of toch nog eerst een seiko…

Groeten,

Martin, confuus.

Gefeliciteerd met je aanwinst. Zo te zien wordt dit een populair model onder de forumgangers. Misschien kunnen we wel een Blyssa Mecaline owners ontmoetingsdag organiseren. :wink:

Mijn beste,

Van harte, met dit begeerlijke uurwerk.

Het blijft een fascinerend gezicht hoe de lijnen zo mooi in elkaar overvloeien. Je wordt er als het ware naartoe getrokken. De ultieme schoonheid zelve.
Op deze fraaie vormgeving raakt men dan ook niet snel uitgekeken. En dat is maar goed ook, want het is een horloge om lekker vaak te dragen.

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit begeerlijke horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis