Bmwx6m

Deze verkoper ( @BMWX6M ) had nog een leuk 22mm struisvogelmotief bandje over die ik van hem heb overgenomen, erg prettig contact via pb en vlot met verzenden en dus zéér zekers een aanrader om zaken mee te doen :ok_hand: :ok_hand:, nogmaals bedankt @BMWX6M :wink:

1 like

Horloge bandje overgenomen van @BMWX6M, prettige vlotte communicatie en verzending :+1:

1 like

Heb een ball horloge van @BMWX6M overgenomen ergens in juni of juli, weet het niet meer zeker.
Hij heeft mij vriendelijk bij zijn thuis/werk ontvangen.

Het was een leuke babbel en deftige verkoper. Horloge zelf was perfect en voor een zeer deftige prijs. Draag hem nu elke dag al en hij loopt perfect. Erg bedankt, deze heb ik mij zelf dan ook cadeau gedaan voor het behalen van mijn diploma, dus een leuk aandenken ook.

P.s: Sorry voor de late review, heb onlangs pas trustlevel 2 gehaald en kon nu pas een review geven. Hoop dat je horlogemaker cursus goed gaat.

Groeten,

Jonas

2 likes

Ben blij dat je plezier hebt aan het horloge Jonas. Dank u voor de aanbeveling.

En scholing gaat goed, dus als het horloge later service nodig heeft ben je steeds welkom.
:wink:

1 like

Heb een hele goede ervaring met Koen als verkoper. Reageert snel en vriendelijk!
Mocht je nog een keer een horloge willen flipperen dan weet je me te vinden :wink:

1 like

Dank voor de beoordeling @Bergje84.

Veel plezier met het horloge.

1 like

Na een kei en kei harde onderhandeling :joy:
Een lotje horloge verkocht aan @BMWX6M
Zeer goede ervaring, vlotte en vriendelijke communicatie, en nog een leuk gesprek achteraf.

Zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar👍

1 like

Fijne verkoper: snelle en heldere communicatie, zorgvuldige afhandeling.

1 like

Werkplaats stoel overgenomen van @BMWX6M
Vlotte en vriendelijke communicatie.
Voor herhaling vatbaar, bedankt Koen! :+1:

1 like

Deze week heeft Koen me geholpen met een lastig te vinden onderdeel. Echt helemaal top van begin tot eind. Een aanrader! :+1: