BobT

Bob heeft bij mij een horloge gekocht en was een fijne ontmoeting.
Fijne onderhandeling en contact en gezellig over horloges gepraat toen hij het horloge bij mij kwam halen.

Kortom TOP!!(tu)(tu)

Bob bedankt.

Bob heeft een Citizen duiker van mij overgenomen. Leuk en snel contact, goede afspraken, vlotte afhandeling, dus helemaal (tu).

Via Bob een prachtig exemplaar van Hamilton kunnen overnemen.

De transactie verliep soepel en de communicatie was helder.

Bob heeft mij geadviseerd en blij gemaakt met een Hamilton Pioneer 2011

Dank!

Alles helemaal goed met BobT. (tu)
Zeer aangenaam en vlot berichtverkeer, snelle betaling: wat wil je nog meer?
Anytime again!

Groet, Matthijs

Leuke deal gedaan met Bob, aanrader.

Tot een volgende keer :slight_smile:

Top zakendoen met Bob! (tu)
Duidelijke communicatie, snel en netjes met geld overmaken…kortom: aanrader!

Bedankt Bob.

Groeten,
Ronald

Bedankt voor de snelle verzending Bob! Onderhandelen ging soepel en het horloge kwam zoals beschreven.

Ik heb een Longines Legend diver ND van Bob overgenomen.
Vriendelijk bij Bob thuis ontvangen, wat gedronken en natuurlijk de LLD even goed bekeken. De toestand was precies zoals door Bob omschreven. Wat een prachtklok. Nog even gezellig over horloges gepraat. En zijn nieuwste aanwinst bekeken.
Bedankt voor de fijne transactie Bob.

Menno

Een man een man, een woord een woord!

Bob is een betrouwbare verkoper! (tu)

Wederom een leuke deal met Bob.

Man van z’n woord, prima zaken mee doen (tu)

Tot een volgende keer

Net een Omega Planet Ocean van Bob gekocht. Leuk gesprek, horloge was precies zoals beschreven in de advertentie. Een aanrader om zaken mee te doen!

Bob heeft voor mij contact gelegd met een aanbieder waarmee ik zelf geen rechtstreeks contact kan hebben.

Helemaal top :slight_smile:

Bob, nogmaals bedankt :slight_smile:

Hallo mede HF leden,

Gisteren een mooie deal beklonken met BobT onder het genot van een Caffelatte en een Coke halverwege onze beide woonplaatsen: ik zijn ML Pontos S Diver overgenomen, hij mijn Baby Tuna met -uiteraard- cash up.

De communicatie met Bob is prettig en vlekkeloos verlopen. Van het eerste contact op het forum tot de persoonlijke kennismaking en overdracht. Sympathieke kerel ook: niet alleen omdat hij aardige woorden over had voor de BB Blue die ik zelf om had en de fraaie Speedy om zijn eigen pols… Kortom, een HF lid met smaak :wink: !

Goed gedaan, Bob. Het klokje is IRL precies zoals je hem hebt aangeboden en voldoet dan ook aan mijn verwachtingen. Ik ga er vast veel plezier aan beleven en zal graag weer eens zaken met je doen op klokkie gebied!

Cheers, Otto

1 like

Goedenavond HF membas.
Van BobT een leuk horloge gekocht en de afhandeling en contact ging erg leuk. De levering was precies zoals afgesproken en als geadverteerd en zodanig netjes afgeleverd met PostNl. Track&Trace van BobT gekregen en het horloge was keurig verpakt!
Als ik volgende keer 10% korting extra krijg van BobT dan koop ik zo weer een horloge van hem :slight_smile:
Nogmaals dank aan BobT.

fijne avond allen,
Edwin

1 like

Gisteren met BobT afgesproken om een horloge van hem over te nemen. Contact met Bob was helemaal prima en leuk iemand van het forum te ontmoeten! Kortom, een aanrader!

Ook hier leuk zaken gedaan met Bob bij de (door)verkoop van een door mij ingeruilde Seiko Sumo.

Tot stand komen transactie ging zoals ik dat graag zie: geen lowballing en oeverloos heen-en-weer p.b.-en over het laatste tientje maar gewoon in 1 x een keurig, goed bod met daarbij de opmerking dat het ook niet meer ging worden. Op die manier hoef ik “het laatste tientje” ook niet en ging dus akkoord omdat het acceptabel was.

De verdere afwikkeling was ook prima:

• vlotte communicatie
  • vlotte betaling
  • terugkoppeling ontvangst
  • ongevraagd review over mij geplaatst

Kortom, BobT is oké!

Grt. Marco

1 like

Waarom verkopen mensen hun Sumo’s toch voor zulke schappelijke bedragen? Van @BobT nam ik een geweldig mooie Blumo over. Vlekkeloze deal, leuke communicatie met een enthousiaste liefhebber. Bob, bedankt!

1 like

Zojuist een bandje aan @BobT verkocht. Heel prettig vlot contact en meteen met elkaar eens zoals het naar mijn mening hoort tussen horloge liefhebbers onder elkaar.
Bob, bedankt voor de deal en anytime again!:+1:

1 like

Een prachtige @Ko-Banden band over genomen van @BobT.
Zeer aangenaam contact en correcte afhandeling.
Bedankt @BobT

1 like

Mooie combi Matthias! Geniet er van!

1 like