Ik ben nieuw op dit forum en zou jullie graag jullie mening willen vragen. Op marktplaats wordt het boek “OMEGA a journey through time” aangeboden. Dit boek staat al enige tijd op mijn verlanglijstje en ben dus heel blij dat deze wordt aangeboden. Bieden kan vanaf €200 en gezien dit toch een behoorlijk bedrag is, zou ik willen vragen of iemand van jullie dit boek heeft/ het dit bedrag waard is?
Het boek is al lang niet meer verkrijgbaar.
Het bevat veel informatie over de horloges en uurweken van het merk Omega die voor veel verzamelaars erg nuttig kan zijn ook al zijn er wat fouten te vinden als je een beetje zoekt. Ik gebruik het regelmatig om iets na te kijken.
Als je kijkt op de baai of elders zul je zien dat de vraagprijs meestal duidelijk hoger is dan 200€ dus mij lijkt dat niet te hoog.
Mijn exemplaar krijg je iig niet voor 200€ (en niet alleen omdat het door de auteur gesigneerd is)
Edit.
Voor informatie over de Speedmaster neem je natuurlijk Moonwatch Only
Verder is er sinds kort Magister van Andrea Foffi over de Speedmaster.
En er is nog een lange lijst met andere boeken over Omega.
Nee het zijn twee verschillende boeken.
Heel kort samengevat gaat de Saga over de geschiedenis en de Journey over de horloges.
Ik heb de Franse uitgave van AJTT met de titel Voyage à travers le Temps.
De Journey is ook veel dikker en zwaarder en zwarter
Goedemorgen,
Graag wil ik nog laten weten dat ik het boek ontvangen heb en deze in zeer goede staat is! Ben er ontzettend blij mee😃
Ik had de verkoper bedankt voor zijn zorgvuldige verpakking & verzending (het blijft immers mp en een risico). Hij liet weten de boeken te hebben opgekocht in België bij een faillissement verkoop. Mocht er nog iemand op zoek zijn naar dit boek, weet dat ze voor een redelijke prijs (nog) verkrijgbaar zijn!
Je hebt wel mazzel gehad met het boek voor die prijs. Dit staan er nu op MP. Het zijn wel 2 boeken, maar toch. Als jij nog een adresje voor 200€ weet laat het me weten!