Boek over Enicar op kickstarter

Aangezien er (gelukkig) meer liefhebbers zijn van Enicar op het forum wilde ik dit delen.

Een nederlander wil een mooi “koffietafel” boek kickstarten over enicar.

https://www.fratellowatches.com/new-book-discovering-vintage-enicar/?utm_source=WeeklyNewsletter&utm_campaign=163752c54e-RSS_EMAIL_CAMPAIGN&utm_medium=email&utm_term=0_b515b4ef06-163752c54e-123654225

8 likes

Dit is een mooi moment om verslag te doen van je Enicar project Elmar … :kissing_heart:

Heb er al 1 besteld :wink:

2 likes

Ja ik heb gisteren ook het boek besteld :ok_hand:

1 like

Het boek is hier te bestellen
http://www.enicar.org/

1 like

Ik heb ook het boek besteld via kickstarter, en de tussentijdse updates zijn veelbelovend. Mijn ongeduld wordt wel op de proef gesteld doordat het nog wat maandjes gaat duren.

1 like

//eu1.dh-cdn.netI//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netD//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net

1 like

Heren, mannen, watch lovers, Enicar-addicts…
Ik kom er niet uit, verzand steeds en raak beetje gefrustreerd.
Dat ligt vermoedelijk aan mijzelf, maarrrrr…wellicht kunnen jullie me verder helpen.

Mijn vraag: komt het boek uit, of is het boek al uitgekomen, of komt het er gewoon niet?

Ik wil graag bestellen! :grin:

Wie helpt me verder?

Misschien Martojn van der Ven mailen van www.enicar.org ?

1 like

Wat lijkt het mij een droom ook zoiets uiteindelijk te schrijven over Vintage Invicta’s… Alleen zal ik daarvoor zoveel dingen nog moeten gebeuren. Laatst zat ik hierover te dromen. Super tof dat Enicar dit dus krijgt! :slight_smile: Vind het super gaaf, misschien dat ik ook dit boek ga bestellen. :smiley:
Ben benieuwd naar de foto’s en de verhalen.

Enicar is echt een fantastisch mooi merk !
Heb er nu twee.

1 like

Welke twee?

Het Boek “Time for a change” wordt hard aan gewerkt op dit moment door Martijn van der Ven. Voor de Personen die het Kickstarter project hebben “gebacked” wordt de levering van het boek begin volgend jaar verwacht.

Deelnemers van het Kickstarter project krijgen continue updates van Martijn via Kickstarter over de status van het boek.

3 likes

4 likes

Boek is aardig gereed aan het komen volgens de laatste update. Ik kan niet wachten.

3 likes

1 like

Heren dank jullie wel!

Mijn onhandig manoeuvreren op mobiel is ook weer duidelijker geworden nu :rofl:

Maar dat is slechts een bijzaak.
Ik ga eens kijken hoever ik kan komen in het digitale woud.

Als aanvulling van mijn berichtje hier enkele foto’s

Enjoy!

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Heb ook nog 2 of 3 echte (?) Enicars.
Zal tzt plaatje posten indien gewenst.

1 like

Groot nieuws: het boek is klaar, af, gereed, gedrukt, en wordt binnenkort verscheept, ondermeer naar mezelf: https://www.kickstarter.com/projects/enicarbook/time-for-a-change-a-book-about-the-lost-watch-bran/posts/2709885

3 likes