Je kunt er zelfs een bumper voor krijgen, een soort rubber omslag.
Begrijp ik goed dat je binnenkort een Victorinox in de Verkoop hoek zet?
Die zit (zat?) er standaard bijā¦in ieder geval bij mijn Inox. Nooit gebruikt overigens
Zijn er ook damesuitvoeringen dan?
Hij heeft m al gevonden .
Aber natürlich die Kiesenberg mit Trecker Motivā¦
Dit prachtige exemplaar
Nog even afwachten of de logeerweek wat wordt, aan zijn blik te zien. En Yvon Jaspers heeft ook wel betere jaren gekend
Mijn vader had zo,n 60 jaar deze elegante dresswatch om de pols. Deed hem nooit af, is niet te zien aan de klok! Behalve bij het kalveren van de koeien.
Hier in de buurt zij het allemaal rijke grootlandbezitters-boeren, is zoān pats breitling wel veel gedragen.
Boeren zijn veelal behoudend, althans zeker als ik naar mān familie kijk. Dus de G-shocks zijn waarschijnlijk niet aan de orde. Als een G-shock, dan neem ik aan dat je een kleine vierkante zou nemen, niet zoān grote bak.
De victorinox die je aandraagt is uitstekend als het een quartz is. Mechanisch schudt helemaal uit elkaar op een trekker, dat moet je niet willen.
Maar nog eerder zal het een doodsimpel net horloge zijn wat 's zondags gedragen gaat worden, omdat je met je hand in een koe of op een aardappelrooier gewoon noch een klok noch een ring om wilt hebben.
Dit soort klokjes kwam in mijn familie vaak voor:
Fotoās van internet.
En ik maar denken dat Buma geen boer is, maar gewoon zān partijleiderschap heeft geĆ«rfd van de patriciĆ«rs waar zān familie tenslotte al 400 jaar uit bestaat. Even checken op WikiPedia, en inderdaad:
De familie Buma heeft zeker sinds 1732 geen enkele vorm van fysieke arbeid meer hoeven verrichten.
Ome Sybrand zou nog geen AMAC herkennen al werd ie er door overreden.