Een blauwe Amerikaan?
Knap l*llig. Je halve leven gespendeerd aan het opbouwen van een unieke verzameling en dan is er volk wat hun tengels niet thuis kan houden en binnen een paar minuten de boel weg grist⦠Hopelijk krijgen ze de dieven te pakken.
Sterkte man, zelf ook mijn verzameling swatches bij inbraak kwijtgeraakt.
Heel heel zuur, mocht wat voorbij zien komen laat ik het je weten.
Damn! Ik zie helaas niet altijd alles om me heen, maar mocht ik ergens iets spotten, ben je de eerste die het meteen hoort. Sterkte!
F@ck zooi ,heel je collectie weg ,dat is balen man veel sterkte gewenst ā¦Hoop dat je er nog iets vabn terug ziet
Goh wat zonde zeg en heel triest dat men dit een ander aan doet.
Sterkte, dit is heel vervelend allemaal.
Holy shit, ratten! Ogen open houden wat er wordt aangebodenā¦
Bedankt voor de tip
Yes, een licht blauwe om meer precies te zijn. Ik wacht nog op vrijgifte van de camerabeelden.
klote man. Bende ook
Tjonge wat zuur zeg, of het daardoor komt weet ik niet maar je hele hebben en houden op Facebook zetten helpt volgens mij ook niet echt. Ze weten je altijd te vinden. Laat mij maar lekker (betrekkelijk) anoniem hier op het forum hangenā¦
Sterkte!
Sjips zeg. Wat waardeloos. Sowieso dat ze al bij je binnen zijn geweest is waardeloos, maar dan ook nog je verzameling afgenomen. Dan gun je ze wel dat ze met die mooie blauwe Amerikaan op enig moment een boom toucheren. Sterkte!
met excuses aan de boom voor deze gedachte
Voor de boom zullen wij slachtofferhulp verzorgen
Zwaar K. Jarenlang verzamelen en dat dit. Sterkte man. Ik hoop dat de pijn iets kan worden verzacht via de verzekering.
Balen zeg. Hoop dat t terecht komt. Kweenie of die horloges n serie nr hebben? Anders lijkt het me ook lastig om te identificeren als ze los aangeboden worden.
Mede reden dat ik maar een paar horloges in huis hou en de rest bij de bank in de kluis.
En meestal mn Monster draag.
Minder kwijt bij inbraak en geen geruk aan mn pols op straat.
Jammer dat t zo moet.
Aan de andere kant vjnd ik t monster ook fijner dragen. Minder koppijn bij stoten en krassen.
Goed dat je het hier gedeeld hebt,
Maar man man wat een ellende.
Sterkte. Ook ik blijf meekijken. Hopen dat je er wat van terug ziet.
Buitengewoon triest weer. Bah
Ps ik ben zo vrij geweest in jouw topictitel boefjes aan te passen naar boeven. Dit lijkt mij meer toepasselijk.