Boeven nemen grote collectie Camel Trophy mee

Vanmiddag is tijdens een brute brutale inbraak een grote collectie Camel Trophy horloges buit gemaakt. Niet van grote geldelijke maar wel van grote emotionele waarde, naast de emotionele tik door de inbraak op zich.
Kortom mocht iemand iets aangeboden krijgen of voorbij zien komen. Laat het weten.

Hieronder een deel van de buit. Naast de Camels zijn ook een hoop Fossils buit gemaakt.

image

6 likes

K*t, dat meen je niet…Balen zeg, als ik iets te koop zie staan zal ik je tippen. Sterkte!

1 like

Damn. Is dat van die dude met zijn mobiele kinderboerderij? Ik kan me nog een foto herinneren van zijn vriendin in een kerstpakje… op HF hoor, no worries.

Dat zijn een boel Camel horloges.

4 likes

I can feel the pain :see_no_evil:

1 like

Yep, vanmiddag de hele boel leeg geroofd met een mooi blauwe Amerikaan dus niet echt onopvallend.

3 likes

Sterkte!

1 like

Echt kl%te man! Sterkte! En in ieder geval goed om hier en in FB-groepen te melden, denk ik.

1 like

Das zuur :confounded: …Sterkte :+1:

1 like

You say tomaytoez, I say tomatoes. Jij zegt boefjes, ik zeg hufters. :angry:
Sterkte!

2 likes

Wat klote zeg!

Het gaat gelukkig wel opvallen als iemand deze horloges online te koop aan gaat bieden denk ik.

2 likes

Ik dacht laat ik het netjes brengen, maar wat mij betreft mogen zij op Saudische wijze gestraft worden op het dorpsplein.

1 like

Heel naar. Ik hoop dat ze gepakt worden. Sterkte.
Edit: moet reactie op TS zijn.

1 like

Dat gaat misschien wat ver, maar ergens tussen Nederland en Saudi-Arabië in lijkt me wel verdiend. Ik hoop maar dat ze tegen de lamp lopen en je je collectie terugkrijgt.

1 like

Ai ai ai… Sterkte…
Ik zal de ogen open houden.
Castreren met een lepel die gasten…

1 like

Ik zag het voorbij komen op FB… De nachtmerrie van iedere verzamelaar.
Sterkte gewenst

2 likes

Wat waardeloos man…:pensive: Sterkte gewenst. Hoop dat de dader(s) er deze keer niet mee wegkomen.

1 like

Kut zeg! Zag t ook op fb. Hoop dat ze de dader pakken en op een of andere manier toch goedkomt.

1 like

Oef dat hakt er in - sterkte voor de slachtoffers en hopelijk snel goed bericht voor ze!

1 like

Klote dit zeg, bah! Pisvlekken zijn het

2 likes

Optitime biedt aardig wat gebruikte Camels aan - ik ken ze verder niet maar misschien krijgen zij ze juist nu ook aangeboden als partij dus evt kontakten lijkt de moeite waard?!!

3 likes