Bokito, maar dan ongevaarlijk

Ja, het begint bij een Nickname en in mij op kwam een chique Bokito, genaamd BeauQuito.
Genoeg over dieren, want op dit forum gaat het over horloges. :wink:

Ik probeer me wegwijs te maken door alle topics, maar heb nog veel te gaan, toch even een goedenavond aan jullie allen! :raised_hands:

In bezit van wat kleinere horloges; TW Steel, Swiss Eagle, maar vooral trots op de 16613 als hoogtepunt. Ik zal proberen op korte termijn wat foto’s te maken om deze te delen.
Op dit forum hoop ik vooral te kunnen kwijlen van Tudor en Rolex foto’s, want daar ligt toch echt wel mijn hart. Voor mij de king der kings. Ooit zou ik een 168000 (met extra 0) willen aanschaffen, maar eerst sparen en de vrouw zover krijgen. :wink:

8 likes

Welkom !!! :banana:

2 likes

Welkom! Leuke nick, goed gevonden.

1 like

:joy:

Welkom!

2 likes

Welkom, Veel plezier

1 like

Welkom, leuk, kun je al wat van je tijdmetertjes laten zien? :slight_smile:

Welkom :grinning:

1 like

Welkom en veel plezier hier gewenst .

1 like

Ja, een quick peek van de verzameling. De High Ends liggen niet zo in de kast hier… :wink:

De Fossil was ooit mijn eerste grote uitgave van een horloge. Gaat nooit meer weg! :blush:

Zeg nooit nooit… Over een half jaar ziet je collectie er serieus anders uit :wink:

2 likes

:grin::joy: Shit, ik voel t virus omhoog kruipen… nee, neeeee

Welkom op het altijd interessante HF

grt. Gerard

1 like

Hij heeft gelijk hoor! Ik vond eerst € 50 een leuk bedrag, toen € 100, Nu overweeg ik tot € 300 maar dan erg zelden…(Financiële situatie) Nu zijn de weggevertjes wel uit m’n collectie verdwenen. Geen plakmerken meer, hoewel een enkel merk discutabel blijft.

1 like

Welkom!

1 like

Dank allen! :grinning:
Ik mocht even niet meer reageren… Ik lulde teveel zeker? :wink: (Dat moet ik doen bij m’n vrouw; sorry, je mag even 10uur niets meer zeggen)…

2 likes

Welkom op HF Beauquito!

1 like

Welkom!

Dat.werkt.alleen in t begin zo. Daarna mag je onbeperkt lullen. Dus kweenie of je veel hebt aan dit regeltje bij je vrouwtje :wink:

2 likes