Bol.com betrouwbaar? en Casio lineage in winkel te halen?

Beste horlogefanaten,

Hier ben ik weer met twee vragen over het horloge dat ik van plan ben te kopen.
Ik zit nu in een van de laatste fases en omdat ik hier weinig verstand van heb, vraag ik het aan jullie.
De vraag waarmee ik nu zit is: Is bol.com een goeie plek om horloges te halen (ivm betrouwbaarheid, reparatie en garantie). Ik heb slechte verhalen gehoord over bol.com en dat het nep horloges verkoopt. Het gaat in dit geval om de Casio Lineage.
https://www.bol.com/nl/p/casio-radio-controlled-horloge-lcw-m170db-1aer-horloge-39-mm-staal-zwart/9200000034980973/?bltgh=f52fdabc-9cf0-4f65-85a5-ec37833999be.1.2.ProductImage

Ik heb in de omgeving van Eindhoven al vele winkels bezocht omdat dat toch iets veiligers en makkelijker aanvoelt (ivm garantie, reparatie en betrouwbaarheid). Jammer genoeg verkochten deze winkels dit horloge niet.
Als tweede vraag heb ik: Kan ik ergens in de buurt van Eindhoven een de Casio halen die ze bij bol.com hebben? (zie link)

Alvast bedankt voor alle antwoorden!

Met vriendelijke groet,
Hendrik

2 likes

Bol zelf verkoopt geen nep horloges. Er zijn derden die via de marktplaats van Bol nep artikelen verkopen.

Daarnaast vraag ik me af of dit betreffende horloge sowieso wel nagemaakt wordt.

Hoe gaat bol.com om met reparatie en schadevergoeding?

Geen idee, dat staat vast in de gebruikersvoorwaarden.

Welk horloge wil je gaan bestellen?

de casio lineage (er staat een link)

Ik zie het, mijn excuses. 300 piek voor een casio is inderdaad niet niks. Ook al over een mooie seiko automaat gedacht voor dat geld?

Enkel maar louter positieve ervaringen gehad bij bol, zowel als met retouren en zaken zoals verkeerde producten/verdwenen retourzendingen etc. Iedere keer na contact prima opgelost door de klantenservice.( zowel met bestellingen van externe en bol zelf)

Echter zou ik met horloges goed rond kijken omdat ze meestal wel aardig aan de prijs zijn daar.

En nee ik heb (helaas) geen aandelen in bol.

1 like

Je gaat de winkels af.

Is het niet bij je opgekomen dat je je horloge daar ook gewoon kunt kopen?
Met advies en toelichting en iets waar je op kunt terugvallen.

Ik ben naar verschillende winkels gegaan zoals de bijenkorf en de watch.
Beide hadden dit horloge niet en konden hem ook niet bestellen. Voor de rest heb ik op de webshop gekeken bij andere winkels in Eindhoven. De andere winkels hadden ook deze Casio niet.
Nu is bol.com een van de weinige opties over

Kijk eens hier: https://www.horloge.nl/casio-zwart-radiogestuurd-horloge-op-zonne-energie-lcw-m170db-1aer.htm en selecteer afhalen. Zit in Breda, redelijk om de hoek.

gr, HJR

1 like

Horloge.nl is ook redelijk…je kan zelfs via bol.com bestellen bij hun. Heb ik regelmatig gedaan en beviel het horloge niet gewoon terug en simpel bij bol retourticket uitprinten en geen kosten en je geld ook binnen 5 dagen terug…Nooit echt problemen gehad bij bol , en ik heb er flink wat teruggestuurd in mijn beginperiode van mijn verslaving.:joy:

Goed, ik heb hier goede ervaringen mee.

Alstublieft: hij is via amazon.de te koop voor 226.50

Ik vind de service van Amazon onovertroffen.

5 likes

Ik ben laatst bij goudsmederij Bommel geweest in het Citycentrum Veldhoven. Volgens mij had hij dit horloge in de winkel liggen. zelf heb ik goede ervaringen in deze winkel. Wellicht loont het de moeite om eens contact op te nemen.

Bol.com doet niet moeilijk met garantie, terugsturen of dergelijke zaken. Daar zijn ze veel te groot voor, ze handelen liever de zaak snel en netjes af

Helemaal waar, had gisteren een vraag over een bestelling bij Amazon.de
Website gaf geen uitkomst, had binnen 30 seconden(!) iemand aan de lijn(Nederlandstalig).
Na het telefoongesprek krijg je automatisch een samenvatting van wat is besproken in je mailbox, ideaal.
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

1 like

Same here…ik bestel regelmatig bij Bol.com en heb alleen maar lof voor dit bedrijf. Hun klantenservice is second-to-none. Een aanrader.

(neen, hier ook geen aandelen of verbintenis met Bol)

1 like

Wat heeft dat nu met de vraag van de openingspost te maken?

Bol als leverancier is zeer betrouwbaar.

Bol als platform voor andere aanbieders is zo (on)betrouwbaar als hun aanbieders…