Ik heb laatst deze gekocht.
Ik kan helaas geen documentatie vinden over dit type, en dus ook geen info hoe ik de hulpstukken moet installeren.
Misschien dat iemand wat documentatie over dit type heeft, of mij kan vertellen hoe deze hulpstukken te gebruiken.
Of dat er misschien hulpstukken niet bij zitten ?
google even op ponsendoos of treibniet
volgens mij met uitbreiding voor jeweling tool, maar daar missen zo te zien de ponsen voor
De losse onderdelen die voor de triebniet liggen zijn van de stenenpers-module, zoals @straoven al aangaf.
Die zal je wel nog in elkaar moeten zetten.
Ik kon op het net niets vinden over dit type.
Wel een foto met van dezelfde ook met hulpstukken erbij.
Ik kan geen foto uploaden, maar het ding helemaal rechts dient bovenop de triebniet gemonteerd te worden en dient als een hefboom voor de stenenpersfunctie, het ding links is een drukstuk welke in het eerste onderdeel gezet wordt nadat je een persstuk van de stenenpers plaatst en kan gebruikt worden voor de diepteinstelling. Het onderste “pijpje” is een ponsenpakker, hiermee kan je de triebniet ponsen uit de kist pakken en het bovenste is denk ik een pasmalletje om de diameter te verkleinen om van een triebnietpons naar een stenenperspons te gaan, deze zijn dunner (dit onderdeel ben ik overigens niet 100% zeker van)
Jep
Ik heb eerder hier
Een triebniet handleiding geplaatst. Daarin staat ook uitleg over diverse ponsen. Of die van jou hierin benoemd worden moet je zelf even kijken.
Bedankt, das wel interessant, zeker ook de verkoop prijzen die er bij staan.