Bonebakker Rotterdam,opheffingsverkoop 35%

Hoi,

Wordt pas 20 okt voor het grote publiek bekend gemaakt,maar voor de vaste klanten geldt het nu al.(Vandaag via post bericht ontvangen.)

Ben vanmiddag dus als een speer naar de winkel gegaan.Ik had intresse in JLC Master Memovox ,maar was dus al ‘te laat’.

…dan máár een Zenith Chrono Master Open,wordt ie net een tafeltje naast me verkocht!
(Wat kan het leven tegenzitten,haha.)

Mocht er nog iemand intresse hebben van Baume & Mercier lagen er nog div modellen.Cartier niet.Verder weet ik het niet echt,maar voor 35% kan je altijd even belen naar Bonebakker lijkt mij.

Groeten Tim.

Ps gisteren een nieuwe aanwinst ontvangen,dus ben toch niet helemaal teleurgesteld,haha.
(Seiko Monster met rubberenband voor te sporten).

Een beetje vreemd keek op hun website en wordt er nog persooneel gevraagd in de vesting rotterdam
dan lijkt mij dan toch niet dat deze winkel opgeheven wordt vreemde zaak.
Maar alsnog jammer dat je er net te laat kwam een korting van 35 % is toch niet niets.
Groet Thomas

Hoi Tony,

…laat je het ook even weten,als blijk dat ik wel gelijk heb.

Bvd,groeten Tim.

Wat is er aan de hand… wie heeft gelijk of…

verklaar u nader?

Vandaag belde ze me op voor een bestelling voor horloge winders, heb niks bezonders gehoort anywayz ze bestellen normaal niet zoveel bij…

Ik heb die uitnodiging ook gehad, was speciaal voor alle trouwe klanten :S ik heb daar nooit iets gekocht, alleen een keer een foldertje besteld :S als alle trouwe klanten zo zijn dan snap ik dat ze daar weg gaan :smiley:

Ruud

Misschien ligt er op mijn oude adres ook een uitnodiging :smiley:

blijkbaar vond je mijn berichtje ongeloofwaardig,gezien je reactie hier en de link die je onder mijn tekst op het andere forum heb gezet,vandaar.
groeten Tim.