Bonebakker uurwerken

ja maar ik wil ook een goud horloge over een poos(lees niet dit jaar), dus ben nu met de voorpret bezig!

Nu hendrik maak je geen zorgen over de prijs hoor ik heb er geen 795 euri voor betaald, maar ik maak me net de bedenking zoals floris welk alternatief bestaat er dan zoal in goud met zwitsers uurwerk voor onder de 795 en met slechts 3 jaar op de teller en in nieuwstaat ( allez dat hoop ik toch maar volgens de verkoper ruttenwatch zou het wel zo zijn)

Ik zou het niet weten, in ieder geval hetzelfde horloge “old stock” voor 500? En deze in wit of geelgoud? http://watchorbit.com/product/?familyid=J171549&storeid=20 Is wel wat groter en heeft een hoop korting nodig. De combinatie is sowieso heel moeilijk te vinden, 18k en eta 2824-2 in het goud. 18k verguld komt wel veel voor. Maar googelen kunnen jullie zelf ook.

Klopt henrik, maar de prijs ligt ook een stuk hoger tell shipping erbij eventuele taxen etc
ik heb er alvast geen gevonden in 18 ct met ETA tegen die prijs hoor.
Vergulden zoals je zegt ja maar net dat haat ik als de goudlaag er dan na een tijdje begint af te gaan. Trouwens een ander vraagje, waaromp wordt er zo degenererend over " plakmerken" gedaan als de kwaliteit goed is tenminste is zo’n klokje zijn geld toch waard of niet soms?

Ja, dat ligt er aan waar je woont natuurlijk. Maar zeker niet makkelijk te vinden, misschien ook omdat de combinatie puur ETA/puur goud een vreemde is.

Over plakmerken: niet degenererend, maar je moet het ook niet overdrijven. Een plakmerk levert geen eigen prestatie. Het koopt een horloge en laat zijn eigen naam er op zetten terwijl het er niets voor heeft gedaan. Dat hoeft niet erg te zijn, ik heb een paar prachtige chronografen die zo zijn geplakt.

Juist henrik en zolang je er tevreden over bent waarom niet he, trouwens het zijn enkel de echt heel groten hoor die alles in eigen manifactuur doen maar dan is de prijs voor ons gewone stervelingen niet haalbaar.
Ik heb me zelfs laten overhalen om een louis Bolle aan te schaffen , zoek maar es info op ervan; claimen amerikaans te zijn met zwitserse roots, terwijl het gewoon een chinees plakmerk is maar ik vond het een mooie klok, automaat, heb em nu ongeveer een jaar, betaalde er 90 euro voor terwijl ze op hun site MSRP van 2495 euro plaatsen maar ben er heel tevreden mee.

Yoeri40 Schreef:

maar ben er heel tevreden mee.

Zoals ik gisteren al postte, het belangrijkste is dat jij er blij mee bent, nogmaals gefeliciteerd met je aanwinst! Ik ben benieuwd hoe hij bevalt als je 'm dadelijk hebt.

Henrik ben je aan vakantie toe?

Hij heeft al 2 keer gezegt dat ie die bonebakker niet gekocht heeft :smiley:

NIET??? Dan ben ik idd aan vakantie toen!

Fijne vakantie Henrik, waar gaat de reis naar toe ?

Frankrijk. Maar dat duurt nog wel even ben ik bang…

floris Schreef:

Henrik ben je aan vakantie toe?

Hij heeft al 2 keer gezegt dat ie die bonebakker
niet gekocht heeft :smiley:

Floris, ik denk dat jij eerder aan vakantie toebent, ik kocht em wel dus waar gaat jou reisje naartoe? --)))

Nou zakt me broek af!

(heb nu vakantie)