Na een goed jaar krijg ik een leuk bonus uitgekeerd.
Vrouwlief een leuke autootje cadeau gedaan en nu is het tijd om mijzelf te verwennen.
Ik heb geen beeld wat ik wil hebben. Het kan van alles zijn, van divers, tot dress horloges. Alles behalve Rolex. Budget ligt op max 10k - 15k.
Ik heb momenteel vier opties:
*Ik neig weer richting PP, naar een COM002648.
*Ik heb nooit een Tudor gehad, een mooie prince daydate is ook een optie.
*Een grand seiko snowflake / skyflake is ook een optie.
*Met oris aquis heb je wellicht een van de mooiste kleuren in huis.
In de hoek van tudor, misschien een black bay 58 overwegen? Ik zeg dit natuurlijk omdat ik hem zelf sinds kort heb maar lees dat meerdere forumleden een bb58 hebben en er uiterst gelukkig mee zijn
Ik ben een groot fan van de Tudor Prince serie. De two tone variant die je post staat nieuw te koop uit Hong Kong. Echte aanraders.
Echter moet je je denk ik wel goed afvragen of het niet gast kriebelen om een datejust te kopen, met het budget wat je beschikbaar hebt. Zowel een moderne two tone als een vintage zijn beschikbaar.
Een andere optie is een vintage Rolex Day Date. Die zijn ook te krijgen voor 15k.
Waarom geen Rolex… tsja, ik vind persoonlijk dat het merk een beetje overhyped is. Een horloge met een rijke historie, dat zeker, maar niet meer voor mij. Ik heb nog een prachtige daytona, maar daar blijft het wel bij.