Bonus bijna binnen - wat te halen?

Na een goed jaar krijg ik een leuk bonus uitgekeerd.

Vrouwlief een leuke autootje cadeau gedaan en nu is het tijd om mijzelf te verwennen.

Ik heb geen beeld wat ik wil hebben. Het kan van alles zijn, van divers, tot dress horloges. Alles behalve Rolex. Budget ligt op max 10k - 15k.

Ik heb momenteel vier opties:

*Ik neig weer richting PP, naar een COM002648.
*Ik heb nooit een Tudor gehad, een mooie prince daydate is ook een optie.
*Een grand seiko snowflake / skyflake is ook een optie.
*Met oris aquis heb je wellicht een van de mooiste kleuren in huis.

(ps. foto’s zijn van chrono24)

Zijn er forumleden met andere horloges die ik mee kan nemen?

11 likes

In de hoek van tudor, misschien een black bay 58 overwegen? Ik zeg dit natuurlijk omdat ik hem zelf sinds kort heb :rofl: maar lees dat meerdere forumleden een bb58 hebben en er uiterst gelukkig mee zijn :slight_smile:

8 likes

En velen die hem missen zoals ik :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Welk budget moet ik denken? En wat voor een soort horloge?

1 like

Rolex kopen

2 likes

Doe mij maar een Rolex, maakt niet uit wat, erg geschikt van je, alvast bedankt :+1:

17 likes

Is 27mm niet erg klein?

Die Tudor is praktisch een Rolex qua design, waarom geen Rolex?

2 likes

Eens

2 likes

Kan eigenlijk alles zijn qua design, ben aan het orienteren. Budget max 10k-15k.

Aha, lekker budget.
Ik zou een DateJust kunnen aanraden. Een 116233 bijvoorbeeld, heb hem zelf en ben er super blij mee

8 likes

En dan kom je met modellen van 2k? Of is dit je max budget? Zo maak je de zoektocht wel erg breed?

De nieuwe Chrono van Tudor is ook erg geslaagd. Weet niet wat je van chronografen vindt?

3 likes

Een GS Snowflake! (De foto die je post is van een Skyflake)

1 like

En ik maar denken dat we ons roerden in de Hyakuichi budgetten :money_mouth_face: :rofl:

Mooi man, cadeautje voor jezelf is altijd leuk!

Ik zat vanochtend nog verlekkerd te kijken naar deze via chrono24, misschien een optie (en anders leuk plaatje):

En als extra cadeautje een extra GoT-bandje voor de Visitor!! Kan nooit kwaad bij al die veldslagen :smiley:

5 likes

Dat is waar ook, even aanpassen.

Ik ben een groot fan van de Tudor Prince serie. De two tone variant die je post staat nieuw te koop uit Hong Kong. Echte aanraders.

Echter moet je je denk ik wel goed afvragen of het niet gast kriebelen om een datejust te kopen, met het budget wat je beschikbaar hebt. Zowel een moderne two tone als een vintage zijn beschikbaar.

Een andere optie is een vintage Rolex Day Date. Die zijn ook te krijgen voor 15k.

3 likes

Kunststof kozijnen zou ook wel een goede optie zijn.

Of anders dit, gewoon omdat het kan:

4 likes

Ik heb zelf een seiko die er op lijkt, die ik mooier vind. En ik heb niks met het merk Rolex.

5 likes

Ik zou een Day Date kunnen aanraden. Een 18078 bijvoorbeeld, heb hem zelf ook en ben er super blij mee.

image

5 likes

Waarom geen Rolex… tsja, ik vind persoonlijk dat het merk een beetje overhyped is. Een horloge met een rijke historie, dat zeker, maar niet meer voor mij. Ik heb nog een prachtige daytona, maar daar blijft het wel bij.

2 likes

Die breitling is wel kicken! Wat is het referentienummer ?