7k netto vind ik wel netjes
Volgens mij is dat 4x modaal, dat is een top salaris.
Dan toch wel per vier weken mag ik hopen. Anders is het toch wat krap met de huidige inflatie.
Nou, goed dan toch? 
Wie koopt mijn gouden Datejust van zijn bonus? Dan doe ik er 2 kilo Haribo Starmix bij.
Ik!
Ik krijg 250⬠aan bol.com bonnen. Dan zijn we er wel hé.?
Desnoods zonder de Haribo, geef die maar aan die 7k pauper @Sjoerd_K hierboven
Mag ik die ook gewoon los kopen?
Ja exclusief toeslagen bedoel ik dan hƩ, kom nou
Weet ik veel, geen idee hoeveel alimentatie jij moet betalen?
En woon je op de gasbubbel of op de grachtengordel?
Zit wat in. Dan blijf ik bij mijn eerdere antwoord van 7k, dan zit je waarschijnlijk net aan de goeie kant
Ik weet toevallig waar en hoe Sjoerd leeft, als hij dat met 7k netto doet dan betaalt hij HEEL erg veel alimentatieā¦
misschien een MoonSwatch? Er schijnt voorraad te zijn
Ik betaal geen alimentatie omdat ik niet bekend ben met eventuele kinderen die ik zou hebben dus ik stort gewoon maandelijks 60% van mn loon op de rekening van de kinderbescherming, weet ik zeker dat ik goed zit
Tussen de regels
Niet zó goed dus
Ik wacht nog even af, omdat ik ervan uitging dat een bonus een standaard procedure was en ik in het verleden alvast een horloge kocht maar geen bonus kreeg.
Ik wacht tot vrijdag.
Chicken!
Respect kerel, mooie actie. Ook bizar: mensen die werkend alsmaar minder te besteden hebben. Ja, is een trend helaas⦠Meer oog voor elkaar, levert meer op dan de mooiste NA!
Hou je daar nog wat van over ieder maand?
Die beluga is ook aan inflatie onderhevig. Non de ju. Echt niet leuk meer.
On a serious note: Goed gedaan vriend! Dat zijn een hoop sinaasappels. 
Thanks vriend. Was trouwens een reactie van;
Het maakt niet uit wat ik verdien, mijn vrouw maakt het toch wel op. Maar die bonus is van mij š«£
Mooi niet dus, Henk en Ingrid staan die morgenochtend lekker op te persen