Check.
Dat heet een conclusie…
Dus een Explorer 1 en visgraat vloertje. En dan kijken voor de 14e maand
Ik kan overigens wél zien we een topictitel verandert…
Uiteraard. Dan kun je ook zien dat ik het heb terug gezet naar de oorspronkelijke titel.
Soms lijkt het dat wanneer een topic populair wordt die ineens door mensen naar off topic verplaatst wordt.
Die tot veel onduidelijkheid en uiteindelijk tot verplaatsing naar off topic leidde…
Haha nee joh dat kwam door al die zijpaden. Van de dertiende maand en bonus vloog het naar salarissen huizenprijzen vluchtelingen en SNS spaartegoeden. Daar gaat die nieuwe titel echt niks aan veranderen.
Maar goed, on topic. Is de nieuwe Apple Watch al uit Ide?
Al een tijdje.
Ik bedoel de nog nieuwerdere
Sommige mensen zien het off topic (en in mindere mate het rolex deel) als afvalbak voor topics die ze niet zinnen.
Die indruk heb ik ook wel een beetje. Als het over knikkers gaat dan is het of Rolex topic of off-topic.
Toch jammer.
Want als de andere zouden kunnen meelezen zouden ze er wellicht iets van kunnen opsteken. Over Knikkers.
Ik ben eruit.
Morgen starten de NA’s
Ik ga voor meer is beter dan 1 klapper zoals jullie weten.
Dus 3 stuks waarvan morgen de eerste 2 met wat geluk.
Nummer 3 later aankomende week.
Lets buy watches
Apply cold water to the burn
Voel je het kielhalen al?
Toch zo jammer dat je als student geen kerstbonus krijgt…
Ik zal het nog even moeten doen met de oude troep die ik al heb:

Hoe bevalt zn Reserve de marche? Vindt het zelf ook echt een tof horloge maar ben bang dat het teveel wijzerplaat is.
Ik vind dit model (37mm uit 2006) uitstekend gelukt en mooi in balans. Die nieuwe 39mm is een stuk minder imo. Ook omdat de kast van de 39mm geborsteld is.
Een email van de uni dat we niet meer naar de campus mogen! Verdere versiering is zelf te regelen