Bonus? Wat voor horloge kopen jullie daarvan?

Het jaar loopt weer ten einde en iedereen heeft ondertussen zijn 13e en misschien 14e maand wel binnen. Wat ga je ermee doen?

Ik heb zelf niets speciaals op m’n verlanglijstje staan, maar op de spaarrekening verdampt je geld ook langzaam tegenwoordig, met negatieve rente en belastingen.

Ik zat erover te denken een Lange aan te schaffen. Dat vind ik een mooi merk, en ik mis nog een dresser in de verzameling. Niet dat ik hem vaak zou dragen, maar het is toch leuk om er af en toe naar te kijken. En dan misschien nog een Pelagos erbij. Die heb ik ooit gehad en weg gedaan, maar ik mis hem best wel.

Wat doen jullie met je bonus?

23 likes

Ik krijg geen bonus :rofl:

6 likes

Hypotheek aflossen.

19 likes

ik ook niet, ik heb er hard voor moeten werken

7 likes

Je gaat er even iets te makkelijk van uit dat “iedereen” hier 8 keer modaal heeft denk ik. Enne - 14de maand…? Really? Dat hadden ze toch alleen in Griekenland…? :thinking: :grin:

24 likes

We zitten tenslotte op een horlogeforum, niet op een tuinierenmetstekjesforum.

14 likes

De gemiddelde persoon hier koopt (kan) van zijn 13 en 14e maand geen A. Lange & Söhne kopen :joy:

18 likes

vergeet de Pelagos niet

4 likes

Mijn 13e maand is uitgegeven aan een gaaf horloge. Een echte conversation piece die je niet dagelijks voorbij ziet komen. :open_mouth:

2 likes

Pictures or it didn’t happen.

7 likes

Gaaf! Deze laatste omgehad. Mooie keuze.

Ik ga mijn bonus volledig doneren aan Rolex.

4 likes

Die was van maand 11 volgens mij :sweat_smile:

Dit jaar nog?

1 like

Hij is wel sjiek! Eerlijk is eerlijk :ok_hand:t3:

Haha je ziet mijn NA topic wel verschijnen zodra hij er is. Ik gok eind december ergens. :blush:

1 like

Haha, vet. Ben benieuwd!

Iets anders. Heb al een horloge.

4 likes

Al heb ik als zelfstandige die extra maanden niet.
Ik zie deze kerstmaand wel als 1 groot cadeau festival.

Dus ik ga mijzelf een bonus geven, ik heb hard gewerkt volgens de door mij opgemaakte beoordeling .
Dus, bonus verdiend. Morgen eens uit betalen. Goed plan, check.
Mmmm,
Leuke Oris zie ik wel zitten
Dikke Rus erbij voor t leuke
En de (reeds betaalde) HFLE om het af te ronden.

Ow en de vrouw wil een OP want veel van haar klanten patsen teveel met hun Rrrolex en ze vind haar Oris nu net ff wat te min voor tijdens dat soort vergaderingen .
Ja dit is echt…dus of ik geef er haar eentje of geef haar een link zodat ze die OP lekker zelf bestellen kan.

Ja, bonus is alweer uitgegeven en dst voelt goed.

NA topics on the way

8 likes

Mijn 14e maand komt pas ergens richting maart 2021 :confounded:

Van mijn 12,5de maand koop ik een Invicta

2 likes

U werkt bij Pfizer?

12 likes