Bonus? Wat voor horloge kopen jullie daarvan?

Volle bak op de hypotheek.

5 likes

Met die lage rente? Kun je beter Rolexen kopen. Levert meer op. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Meest verstandig en laterrrrrrrr geeft dat ruimte op vele horloge aanschaffen.

Vanaf volgend jaar als wij onze nieuwe hypotheek hebben zullen wij hier ook vaker voor gaan kiezen.
Dit om als we willen gaan stoppen met werken niet met die hypotheek lasten opgescheept zitten.

4 likes

d05fb7a100d63254ec8272d7ec6efddd

20 likes

als je je huis nog niet hebt afgelost, is dat wel slim ja, had ik ook gedaan denk ik

6 likes

Haha ja, eens.
Maar één afgelost hypotheekdeel levert per maand heel veel extra bestedingsruimte op.

4 likes

Genoeg mensen hier onder de 45. Jong publiek.

2 likes

Ik woon er net drie jaar, dus nee. Maar we gaan lekker hard.

1 like

Hier is het nu December.
Dat is de 12e maand.

3 likes

:point_up_2:t4:
En dan nog had ik er geen horloge voor gekocht :slightly_smiling_face:

Ik krijg dit jaar € 150 aan bol bonnen ipv een bonus want ja, coronings…

4 likes

Ben grafisch ontwerper. Niks geen bonus hier helaas.

1 like

Ik weet niet wanneer ze bellen :sweat_smile:

1 like

???

3 likes

ik mis de eindejaarsfeestjes wel op het werk, vorig jaar mochten we kiezen, 20 skanks, of 2 classy met z’n allen, we konden niet kiezen dus zijn uiteindelijk voor de midgets gegaan

11 likes

En wat voor een! Deze gehad voor het hardlopen. Echt top.

image

En ik maar denken dat je bijna 40 bent en in een huurflat zit. Wat wordt hier verzwegen?

OT, ik heb mezelf beloofd om er geen horloges van te kopen, dus ik denk dat het een Santos Dumont wordt. :smirk:

14 likes

ETF’jes kopen :grin:

2 likes

Lekker lekker.

1 like

je moet ook niet boven je stand gaan wonen hè, als je een huis koopt wat je binnen 15 jaar niet kunt aflossen, woon je te groot of verdien je niet genoeg, een huis boven de miljoen zou ik niet zo snel kopen

1 like