Bonus? Wat voor horloge kopen jullie daarvan?

:rofl: :rofl: :rofl:

3 likes

Na jaren als zelfstandige/freelancer te hebben gewerkt heb ik het afgelopen jaar in loondienst gewerkt.
Contract getekend waar ik een leuk percentage aan winstdeling als eindejaarsuitkering zou krijgen.

Helaas is dat dit jaar iets anders gelopen :rofl:

Een Oris Aquis met dat nieuwe uurwerk lijkt me wel wat. Van het weekend maar eens over nadenken of ik die komende week aan ga schaffen :sunglasses:

1 like

Niet per se mijn criterium, maar die 15 jaar gaan we precies redden zoals het er nu naar uitziet.

Nee, ik ook niet. Dat is geen pretje met de WOZ.

Ik snap dat het een horloge forum is en ik een nieuw lid ben. Toch wil ik wel graag hierop reageren. Mijn vriendin heeft €1000 zorg bonus gekregen en ik een hogere bonus voor het thuiswerken…
Natuurlijk gaat mijn bonus naar haar en het gezin.
Excuus dat het niet om een NA gaat

19 likes

Geen huis kopen wat je niet binnen 15 jaar kunt aflossen want dan is t boven je stand?

:rofl::rofl::rofl::rofl:

14 likes

Dankzij Grapperhaus heb ik €300 extra voor mn horlogehobby. :grin:

5 likes

Mocht je een paar uitgeschreven boetes zelf houden ja? :joy:

5 likes

Voor vandaag is het je vergeven.

1 like

13e, 14e maand? Ik ben al blij met een 12e maand. :rofl:

8 likes

Ik heb dit jaar met Sinterklaas een witte chocoladeletter met speculaas vulling gekregen. En daar zal ik het mee moeten doen, schijnt echter niet alleen dit jaar te zijn volgens mijn collega’s…
opent LinkedIn/Indeed

4 likes

Jongens, de een start net met modaal en de ander verdient 200k + 50k bonus. Het gaat hier niet om hoeveel geld je krijgt maar of je het uitgeeft aan een horloge…

3 likes

heb je toch bijna een leuk bandje voor

5 likes

Dan heb je echt geen geld over voor horloges hoor. Dan moet je kiezen tussen een weekje vakantie naar Center Parcs of een tweedehands Playstation voor de kinderen. Dan kijk je gewoon op je iPhone 5 wel hoe laat het is. Time to move up in the world. :upside_down_face:

9 likes

Telt vakantiegeld ook?

Zo ja, tis gewoon naar de spaarrekening gegaan

Graag! Dus ja…

Mijn lieve vrouw mag voor de rest zorgen , ik geef mijn deel wel aan leuke dingen uit.

Precies! Bij deze ben jij mijn held van de dag, ja dat meen ik.

3 likes

Kattenkrabpaal :+1:

14 likes

Een deel van de 13e maand gaat zeker in 't horloge potje. Dit jaar koop ik niks meer… Begin volgend jaar wellicht wel iets moois.

Mijn vrouw zit hierop. Is hartstikke leuk volgens haar.

2 likes

Ik koop he-le-maal niets!
Het is crisis :fire:

Valt mee hoor

Anyway
Hypotheek aflossen klinkt leuk. Maar je betaald enkel ‘maar +/-2% rente’ die je ook nog eens voor een deel terug krijgt van de belasting.

Het voordeel van volledig afgelost zijn is niet zo heel groot. Je gaat namelijk meer belasting betalen. (Google maar eens…)

Bij een gemiddelde hyptoheek is dat misschien een paar honderd euro per maand winst.
Daar staat vaak tegenover dat je je eerst blauw betaald aan aflossing. Geld wat je vervolgens vast zet in stenen en er pas weer uit haalt bij verkoop.

7 likes

Krijg een eindejaarsuitkering en ook nog een zorgbonus. Hiervan gaat een klein deeltje naar een horloge. Ik denk dat het een impulsaankoop word, zoals zo vaak bij mij het geval is :smile:

2 likes

Hahaha :rofl: denk dat deze post naar het groene gedeelte moet, hier zit het pleps.

7 likes