Boomerang NA: de Bulova is Back!

Even on the side … er schijnt een nieuwe Space View uit te zijn, Maar welke dit is en hoe deze er uit ziet daar kom ik niet helemaal uit.

Leuk verhaal van die Space View is dat ze een paar proto’s hadden gemaakt voor een expo. Dit hadden ze speciaal gedaan met een transparante wijzerplaat zodat je de elektronica kon zien. Maar dit viel bij de bezoekers en de pers zo goed in de smaak dat ze besloten hadden het voor de echte productie zo te houden. Dus de ‘space view’ was in den beginne niet de bedoeling.

1 like

Nice :+1:

Hebben toch wel leuke modellen. Binnenkort maar weer eens in Alkmaar snuffelen

Ja, klopt. Juist door de bolling is het glas nogal ontvankelijk voor beschadigingen dus dat leek me wel een goed idee.
Richard heeft er wel echt naar moeten zoeken.

1 like

Hij is lekker Alex. De fijne communicatie was/is absoluut wederzijds, en dat maakt mijn ‘hobby’ een stuk plezanter, dank daarvoor.
De combinatie band horloge is top imo.
Dat je maar heel veel draag plezier mag ervaren :ok_hand:

1 like

Heb zelf ook een origineel model gehad (uit 67 meen ik) met het zichtbare binnenwerk.
Vond hem uiteindelijk toch iets te klein.
Heb nog wel 2 Zenith stemvork horloges. Prachtige technologie…

Weer een nieuwe Spaceview? Ben benieuwd!
De Spaceview 2020 vond ik heel mooi maar toch niet voor gegaan (nu weer te groot, te dik en te duur)

1 like

Helemaal mee eens. Dacht eerst dat het blauw niet helemaal zou matchen maar eenmaal gemonteerd bleek het spot on!

1 like

Ik denk dat dit em is. Ik zag het in een flits voorbij komen in een review. Maar ik heb kennelijk niet naar het jaartal gekeken :grin:

1 like

43,5mm groot en 15,9mm hoog… :crazy_face:

1 like

Dan moeten ze bij de volgende versie precies tussen die grote en die kleine in gaan zitten :laughing::+1:

(ze mogen me bellen) :grin:

1 like

In een woord: prachtig :heart_eyes:. Niet meer wegdoen. Gefeliciteerd met je NA

1 like

Gaaf man, het horloge verdient het! :blush: :+1: Heel veel draagplezier gewenst!

1 like

Dankjewel, en nogmaals dank ook voor deze Bulova deal!

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst. Veel draagplezier.

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :ok_hand:

1 like

Top!
Herken het. Achteraf spijt dat ik o.a. mijn Sea King heb weggedaan. :persevere:
Wordt tijd dat Bulova de 262kHz in een aantal nieuwe Accutron II modelletjes op de markt brengt.

1 like

Met de nadruk op ‘tjes’, want de meeste modellen met het Precisionist uurwerk (P102) zijn groot en grof.
Ik begrijp Bulova (of Citizen, want eigenaar) niet. Waarom gebruiken ze dit mooie accurate uurwerk met de “sweeping second hand” niet in meer modellen?
Of beter nog, combineer de Citizen solar Eco Drive technologie met dit uurwerk…?

Zeker. Geen Precisionist.