Ik wil graag de BOR-band van mijn Doxa Sub 1200 verwijderen, maar hoe ik het ook probeer met zo’n Bergeon 6767 gereedschapje, ik krijg geen beweging in de endlinks.
Wie heeft er een gouden tip?
Ik wil graag de BOR-band van mijn Doxa Sub 1200 verwijderen, maar hoe ik het ook probeer met zo’n Bergeon 6767 gereedschapje, ik krijg geen beweging in de endlinks.
Wie heeft er een gouden tip?
Ik gebruik altijd een tangetje. Gaat erg goed, je kan het ook met je Bergeon en een tandenstoker. Eerst de ene kant dan een tandenstoker ertussen zodat de pushpin niet terug springt en de dan de andere kant. Zo deed ik het eerst.
Maarre sluit bij Doxa idd goed strak aan!
Wat komt erop?
Ik heb zo’n MN strap gekocht hier op het forum. Ik wil wel eens zien wat al die ophef nou is.
Ik ga maar eens met zo’n tandenstoker aan de slag.
Moet lukken. Gewoon er tussen steken, dan blijft die zitten. De andere kant goed indrukken en ingedrukt houden. Dan met je vinger onder de endlink en voorzichtig omhoog drukken.
Pffff, wat een gek@#¥!!
Ik ga morgen wel verder.
Edit: wel mintsmaak in mijn mond nu
Hahaha, wellicht beter, gewoon de tijd er voor nemen. Zou zonde zijn als je hem beschadigt, want dat is blijvend.
Enkel nog een tip, ik leg er altijd een doek onder. Een theedoek kan bijvoorbeeld prima. Minder kans op beschadigingen en minder kans om iets kwijt te raken.
Het is gelukt!
En zonder tandenstokers.