Na enige vertraging is de tweede band dan eindelijk binnen en het staat 'm fantastisch!
Staat hem goed !
Veel plezier ermee.
Pieter.
Kom wel een drankje bij je doen
Heel chique zo
Prachtige band, maar ook het horloge.
Daar zijn zulke flessen voor he
Hele mooie band maar ook het horloge .
Een heel mooie band bij dit fraaie horloge! Had deze nog niet eerder gezien in mechanische uitvoering.
Toevallig trof ik gisteren deze op het net http://www.ebay.co.uk/itm/SERVICED-218-ACCUTRON-BOW-TIE-STAINLESS-STEEL-TUNING-FORK-MENS-WATCH-M9-/351580330136?hash=item51dbd21898:g:G4YAAOSwKIpWFRdJ
Een leuk zusje als variatie op uurwerk en kastvorm. Is te koop bij een zeer betrouwbaar adresje in Bulgarije. Ik heb daar al diverse perfect werkende Accufrons vandaan, Misschien iets voor jou?
Mooi hoe die kast overloopt in de lugs! Maar helaas is er op het moment geen budget en staat een dresser niet boven aan de lijst.
mooi en die lugs!! fraai
geniet ervan!
Leuk horloge, band vind ik minder.
Maaaaarr : goede whisky! De talisker skye en die balvenie zijn erg lekker! Schijnt dat de 14 jarige Balvenie lekkerder is, en zelfs prijzen heeft gewonnen
Er is zoveel moois aan whisky te vinden. Is bijna net als met horloges! Het liefst wil je het allemaal hebben maar is er een beperkt budget haha. Tot nu toe een 14 flessen tellende collectie op weten te bouwen.
Ben benieuwd naar deze 14 st.
Eens kijken of daar nog een mooie tussen zit, welke ik absoluut eens moet proeven.
Ik vind de achtergrond eigenlijk interessanter
Chique combi!