Ik weet niet of deze al hier besproken was, en anders: dubbel genaaid houd beter.
Affijn, ik was eens aan het koekeloeren op internet en meestal eindigt het bij kattenfilmpjes op youtube,
Deze keer belandde ik op de site van het Portugese microbrand. Ik kwam deze tegen:
Ik ben aan het twijfelen tussen de zwarte of de blauwe no-date met pencil hands. Voor de prijs van € 222,- inclusief verzending hoeft ik het niet te laten zeg maar.
Maar nu komt het: ik heb geen Paypal Maar even een mailtje gestuurd of het ook via bankoverschrijving kan. Weet iemand of de douane ook nog een graantje mee wil pikken qua invoer?
Op voorhand: mocht iemand er twee willen pre-orderen; stuur me even een PM!
Paypal kun je zo aanmaken, en als het probleem een creditcard is, dan kun je volgens mij de paypal rekening gewoon direct aan je bankrekening koppelen.
Leuk horloge overigens.
maar wat noem je dan 50% pre-order korting? er komen ook nog taxes bij, hetgeen weer vreemd is voor een EU bedrijf dat in Euro’s inclusief moet aanbieden…
Als je voornemens bent nog wel eventjes in de horloge hobby rond te banjeren kan ik je een Paypal account warm aanbevelen. Snel, veilig (je recht halen is makkelijker dan bij bankoverschrijving) en met Paypal checkout functie op websites hoef je niet telkens je adres in te vullen.