Borealis Porto Santo

Klaar voor de zomer!

Borealis is vooral bekend van de hommages. Ik kan zo niet bedenken op welk horloge de Porto Santo gebaseerd zou moeten zijn. Het is verkrijgbaar in het zwart en in het blauw: http://www.borealiswatch.com/store/watch-straps/Borealis-Porto-Santo-c22440012/

Ik heb gekozen voor de blauwe optie en ben er zeer tevreden mee. De Seiko Recraft gaat denk ik de deur weer uit, aangezien beide horloges een beetje dezelfde retro ‘vibe’ hebben.

Binnen:

Buiten:

En wat daglicht lume:

Het horloge is erg comfortabel. De grootte valt in het echt mee, hoewel het horloge wel echt op de pols ligt, in plaats van deze omarmd. De lume is, zoals je kunt zien, fantastisch.

Specs:

• Case Size: 44.00mm x 53.00mm
  • Screwed down crown
  • Sapphire Crystal with A/R coating inside
  • Miyota 8218 Automatic Movement
  • 316L Stainless Steel Case
  • Lug Width: 24.00 mm
  • Water Resistance: 300 meters
  • Case height: 14.40 mm
  • Premium Leather strap
  • Swiss Made C3 or Superluminous BGW9 Superluminova applied to dial, watch hands
  • Screwed Case Back with engraved mermaid
  • 12 months warranty

Bandje komt uit China. Kostte me een euro of 2, 3. :smiley:

Wat denken jullie er van?

4 likes

Ik vind hem mooi.

Nu vindt ik op dit moment eigenlijk alles mooi wat geen Rolex, Omega of Seiko is. Dus, of mijn mening van enige waarde is? :kissing_smiling_eyes:

1 like

Echt een heel leuk klokje :+1:, alleen dat ielige spanbandje is een no go voor mij, een mooie donkerblauwe stevige lederen band met bv geel stiksel zou het geheel afmaken.

2 likes

Mijn beste,

Een horloge waar je vrolijk van wordt!!
Goed hoor!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

De band is behoorlijk stevig, maar ik snap wat je bedoelt. Er zat een stevige, soepele en prettige leren band bij, maar die is bruin.

Goede suggestie. Eens zien of ik iets kan vinden of laten maken.

1 like

Met stevig bedoel ik lijvig, dik (maar wel soepel!), @Ko-Banden kan je hierin wel verder helpen denk ik.

1 like

Heel geslaagd klokje :+1: Voor mijzelf helaas aan de grote kant :muscle:

1 like

Zo, die is aanwezig! Maar al met al een prettige verschijning!

1 like

Apart en mooie combinatie van vierkant en ronde vormen.

1 like

leuk ding.

de sluiting van de originele band is ook niet te versmaden

1 like

De band verkoop ik, de sluiting bewaar ik.

1 like

Kreeg deze van iemand aangeboden. Hopelijk voor alleen de verzendkosten! :smiley:

Ben groot fan van Borealis. Topkwaliteit voor weinig geld, precies wat ik leuk vind. Gefeliciteerd! :thumbsup:

2 likes

Dankjewel. Dit is mijn eerste Borealis.

Heb de Sea Storm ook ge-preordered (spelling?), maar die pre-order probeer ik momenteel door te verkopen in verband met een hele andere investering. :slight_smile:

Zojuist heb ik deze in het blauw besteld: http://www.2dstraps.com/collection/#!/Saffiano/p/76824469/category=0

Gevraagd om geel stiksel en een extra oranje streepje.

Ben benieuwd!

1 like

Klinkt goed, ben ook benieuwd naar het resultaat, vergeet hem niet te showen hier :grin::+1:

1 like

Oranje was helaas geen optie. Rood komt in de buurt: NA: 2D Straps Saffiano leer voor mijn Borealis Porto Santo

Ik heb het horloge inmiddels weer geflipt, maar ik was je wel een foto verschuldigd:

Misschien toch maar weer terugkopen… :zipper_mouth_face:

Mooie combi :+1:

1 like