Ik kom er maar niet uit…Ik weet nog niet welke duiker ik moet kiezen. Of de Borealis seafarer 2, of de Certina ds action diver. Beide zijn ze prachtig, en over beide lees ik veel positieve reviews. Veel horloge voor een mooie prijs. De Borealis is wat groter, maar dat mag ik wel.
Wie heeft er ervaringen met deze klokjes? Tips, ideeën die me kunnen helpen met het doorhakken van de knoop?
Microbrands vind ik mooi idd. Heb de Prometheus Posseidon en de TWCO Sea Rescue Diver gehad. Maar heb dankzij jullie de knoop door gehakt: het wordt een Rolex, onee, de Certina ds action diver!
Ik zou zeker de Certina nemen. De wijzerplaat, wijzers en bezel zijn prachtig uitgevoerd en het kwaliteitsgevoel ligt hoger dan de prijs die je ervoor betaalt. Daarbij heb ik altijd een voorkeur voor een ‘Swiss Made’- horlogemerk boven een microbrand met een Japanner erin, hoe goed ook.
Dit gezegd heb ik louter goede ervaringen met Borealis, daar niet van. Succes!
Certina! Heb em zelf ook, hele mooie stevige klok die het ook goed doet op NATO band. Ik vind de maat zelf al behoorlijk groot, ondanks dat mijn polsen fors zijn, dus zou huiverig zijn voor nog groter. Dit mede omdat die divers toch al fors lijken op de pols.