Natuurlijk een leuke, uit de kluiten gewassen klok, maar het blijft een schaamteloze pelagos rip-off:
Wel leuk geprijsd voor wat je krijgt!
Natuurlijk een leuke, uit de kluiten gewassen klok, maar het blijft een schaamteloze pelagos rip-off:
Wel leuk geprijsd voor wat je krijgt!
Zie dat zijn broertje een andere Tudor is, de black bay
Wel redelijk schaamteloos gejat.
Ben benieuwd naar welke kwaliteit je voor die 300 euro krijgt…
spec’s zijn niet beroerd:
The new Seafarer features a 44mm in diameter x 17mm thick Stainless steel case with a lug to lug measurement of 56mm. It is fitted with a 33mm in diameter AR-coated Sapphire Crystal with a thickness of 5mm.
Divers features include: a screwdown crown and caseback, a Helium escape valve and unidirectional rotational divers bezel with a black ceramic inlay. It water-resistance is 2000 meters.
The 2000m Seafarer is powered by a Japanese Miyota 9015 automatic mechanical movement with 24 jewels - known for being every bit as tough and reliable as its Swiss counterpart the ETA 2824.
Een Portugees bedrijf dat zich richt op het goedkoop produceren van hommage/replica/kopie etc horloges.
De eerste was de Sea Diver (Miyota 8215, gebaseerd op Kobold), de tweede de Francis Drake (gebaseerd op de BLack Bay met ETA 2824-2) en de laatste de Seafarer (Miyota 9015 en gebaseerd op Pelagos).
Voor ca. € 300,00 (geen invoerkosten e.d.) heb je een goed afgewerkt klokkie, maar wel een redelijk schaamteloze kopie…
Eric
324 euro incl verz. Mooi klokje maar tja je wordt dood gegooid met die hommage klokjes. Zou wel een goede review willen zien.
Alleen deze zin doet bij mij al de deur dicht
The DNA of this Diver watch is based on very classical designs and is built with best materials and technologies available in market. This watch exudes exclusiveness
and tradition among diver watches being one of the most exclusive and affordable diver watches available in market.
Die sluiting is me ook een goeie
Hun Pilot horloge doet me ook ergens aan denken
Hoewel de kast wel apart is
Deze lijkt me een aardig origineel, toch?
De laatste is een regelrechte Kobold en Tourby kopie.
Eric
Alleen deze zin doet bij mij al de deur dicht
The DNA of this Diver watch is based on very
classical designs and is built with best materials
and technologies available in market. This watch
exudes exclusivenessand tradition among diver watches being one of the
most exclusive and affordable diver watches
available in market.
Geen woord van gelogen imo.
Noem het wat je wilt, maar voor de man met de kleine beurs is dit toch een mogelijkheid om te genieten van een horloge met de looks van de Pelagos en (waarschijnlijk) een goede kwaliteit.
Kijk naar het enorme aantal Submariner-ripoffs, zelfs de grote merken doen daaraan mee. Nu is Pelagos aan de beurt.
Altijd zo geweest.
Ik zie toch wel wat verschillen met de mijne:
Persoonlijk zou ik ook nooit een kopie van iets kopen, maar begrijp dat sommigen liever 300 dan 3000 betalen
Mooi horloge!
Onderste is wel aardig, maar die band ziet er behoorlijk nep uit…
De laatste is een regelrechte Kobold en Tourby
kopie.Eric
weer wat geleerd:#
bij tourby had ik alleen oog voor de andere modellen, maar kobold kende ik volgens mij nog niet of is iig niet blijven hangen
Teunan87 Schreef:
Persoonlijk zou ik ook nooit een kopie van iets
kopen, maar begrijp dat sommigen liever 300 dan
3000 betalen
Vergeet niet dat een grote groep geen 3000 KAN betalen, dan is 300 voor een
kwalitatief goed horloge met ‘de looks van’ geen slechte keus.
Topics over hommages en look-a-like’s die kennen we nu wel zo langzamerhand.
gr Ron
Dat is ook zo. Ik leef erg zuinig en bijt regelmatig op een houtje voor een … :+
Ik heb hem gisteren ontvangen, pracht horloge. Zwaar en heel mooi afgewerkt. Verpakking is geen cent waard, simpel blauw doosje. Pic staat in het watchfreeks topic.
Ik heb hem gisteren ontvangen, pracht horloge.
Zwaar en heel mooi afgewerkt. Verpakking is geen
cent waard, simpel blauw doosje. Pic staat in het
watchfreeks topic.http://www.watchfreeks.com/34-dive-watches/94897-n
ew-tudor-pelagos-homage-355-borealis-seafarer-2000
m-miyota-9015-a.html
proficiat! vrees dat ie met zn 44mm en die lugs me te fors zal zijn.
Mwah valt mee, maar hij is wel aan de zware kant.