Borissje

Horloge verkocht aan @borissje Reageert snel waardoor de deal snel was gesloten. Zou de volgende keer weer zaken met hem doen. Aanrader!

@borissje heeft wat spulletjes van mij overgenomen. Leuk contact en snel tot een overeenkomst gekomen. Veel plezier ermee en graag tot een volgende keer :+1: Boris krijgt 5 pleesjes :smiley:

@borissje heeft zojuist mijn Rolex Datejust overgenomen. Onder het genot van een lekker bakkie was het zeer plezierig zaken doen met hem! Veel plezier met dit prachtige horloge, en graag tot ziens Boris :wink:

1 like

Van Boris een nieuwe horlogeband overgenomen. Snelle communicatie en erg tevreden

Snelle deal gedaan met @Borissje, fijn dat ik hem heb kunnen helpen; hij communiceert prettig en betaalt prompt

1 like

Mooi bandje overgenomen van @Borissje prettig contact en netjes afgehandeld :+1:

1 like

Vandaag een mooie Tudor Pelagos overgenomen van @Borissje. Soepele overdracht en gezellig zitten babbelen over horloges uiteraard.
Boris bedankt! En veel succes in je zoektocht naar de volgende horloges.

1 like

De petjes verkoop “ontplofte” maar @Borissje was er net op tijd bij… mede omdat hij snel reageert! Naast het snel reageren ook fijn in de communicatie. Daarnaast schrok hij niet van mijn aanbod om het gekochte om 7:00 uur in de ochtend langs te komen brengen waarna de deal in het licht van de straatlantaarn snel beklonken was. Het leest als een spannende thriller :joy:

Zaken doen met Boris kan ik aanraden… vijf uit vijf sterren dan ook! :star2: :star2: :star2: :star2: :star2:

1 like

Horloge verkocht aan Boris. Heel soepel verlopen, aanrader.

1 like