Bos

Dial gekocht van @Bos, wederom snelle communicatie, snel in huis en bombproof verpakt. Business met Rico anytime!:+1:

2 likes

Nato-bandjes gekocht, goede verpakking en zeer snel in huis! :+1:

2 likes

Horlogebandje. Prima en snel zaken gedaan.

2 likes

Bedank👍

Erg prettige ervaring met Bos, duidelijke afspraken en een snelle en leuke ruildeal!

2 likes

Mesh band van Rico @Bos overgenomen.
Nette en snelle afwikkeling, goed verpakt en dus in goede orde ontvangen👍
Aanrader!!

Bedankt Rico

1 like

Stalen band gekocht van Bos (Rico).
Vlotte communicatie & snelle verzending. Kortom, prima afwikkeling.
Nogmaals dank Rico !

1 like

Bandje overgenomen van Rico. Verzending liet op zich wachten, maar dit lag volledig bij de post. Verzonden op de aangegeven dag door Rico. Ook netjes gereageerd toen ik aangaf dat het langer duurde dan normaal.

Zeker een aanrader!

1 like

Leuke omega 30t2 overgenomen van Rico.
Perfecte en vlotte afhandeling bedankt @Bos

2 likes

Vandaag een prachtig NATO bandje ontvangen van @Bos. Duidelijke communicatie en snelle levering👍

1 like

2 nato’s overgenomen van @Bos

İt is all good man, indeed!

1 like

@Bos Bedankt voor de prima koop ervaring. Snel, Duidelijk en goed ingepakt. Iemand die je kunt vertrouwen :+1:

1 like

Net tww nato banden binnen van @Bos
Snele reactie en snelle levering.
Aanrader👍

1 like

Wederom een leuke aanschaf van Bos ontvangen :thumbsup:

Prettig contact, super verpakt en alles zoals beschreven, topper!

1 like

Een gave Solid Presidential van @Bos overgenomen, was super hufterproof verpakt moest even de Buck aan te pas komen!
Bedankt gr. Marco

2 likes

Haha same here (letterlijk). Ook erg prettig zaken gedaan met Bos. Snelle verzending en top communicatie.

1 like

Ik had een probleempje met mijn skx omdat hij verkeerd uitgelijnd was, @Bos heeft me erbij geholpen dmv een caseback opener.
Als ik ooit nog iets wil kopen en bos biedt het aan? dan weet ik waar ik moet zijn!
aanrader :thumbsup:

1 like

Jubilee seiko bracelet overgenomen van @Bos direct verzonden na het weekend en op dinsdag in een ferme verpakking mogen ontvangen! Aanrader dus

1 like

Een Skx007 gekocht van @Bos. Extreem snelle reacties op vragen en nog snellere levering van het horloge.

In een woord: top!

1 like

Twee Nato’s overgenomen van @Bos . Snelle communicatie en de banden supersnel en goed verpakt ontvangen.

Prima ervaring dus :+1:

1 like