Bos

Wederom zaken gedaan met Rico en alweer niks te zeiken! Kortom: prima!

Goede communicatie en snelle verzendingā€¦bomb proof verpakt :+1:

1 like

Bandje gekocht voor mijn skx, prima (moeilijk uit te pakken) ingepakt ontvangen.

Helemaal prima dus!

Bedankt!

1 like

3 NATO bandjes overgenomen van Rico @bos. Prettige communicatie, snel geleverd en goed verpakt. Aanrader dus.

1 like

2 natobandjes overgenomen, prima communicatie, snelle levering en goed en doeltreffend verpakt, tumbs up.

1 like

Vorige week een Jubilee voor mijn SKX van Rico overgenomen. Snelle communicatie en erg goed verpakt. Positieve ervaring dus!

1 like

Ook vorige week, bood Rico mij spontaan een bandje aan, toen ik niet goed een keuze kon maken. Had hij toch over. Hij stuurde het direct op. Prima forumlid, en bijzonder aardige man! :+1:

1 like

Vandaag een SKX overgenomen van Rico. Onwijs netjes verpakt en super snelle communicatie.
Top! :+1::+1:

1 like

Deze week een Presidential bracelet gekocht van @bos heldere communicatie, vlotte afhandeling en verpakking op wedstrijdniveau. Super!

1 like

Onlangs al wat Seiko SKX parts overgenomen van @Bos en vanmiddag kwam Rico persoonlijk nog drie Natoā€™s brengen (voor de prijs van twee!). Top kwaliteit met ongekende service! :+1::+1:

1 like

Twee nato bandjes gekocht van de heer @Bos. Afspraak gemaakt, de volgende dag had ik ze in huis. Topper!