Bosphorus leather goods: Watchrolls, Cases, etc.

Ik heb een kek kleurtje, nog steeds erg blij mee

4 likes

Lekker hoor :+1:t2: zomerse flex :sunglasses:

1 like

3 likes

De zaden van de esdoorn worden ook wel “helicopters” genoemd en vallen in het najaar wanneer de wind opsteekt. Door de wind kunnen deze zaden ver van de boom verwijderd terecht komen. Dit betekent dat niet enkel esdoorns in de weide zelf maar ook verder verwijderd van de weidegang een bedreiging kunnen vormen.

1 like

Vind het zoeken van die watchrolls een aparte ervaring, ze zijn er op foto bijna allemaal identiek uit. Als je eentje wilt van leer, dan moet je je huiswerk helemaal goed doen, want leer kan ineens ook gewoon van kunststof gemaakt zijn… Zelfs van een merk als Wolf1834 heb je de heritage serie die er op het eerste gezicht zelfde uit ziet, maar toch tegen valt qua materiaal (lees geen leer).

Na lang twijfelen heb ik dan de knoop doorgehakt om er eentje bij Bosphorus te bestellen. Post wel foto en ervaring als ik heb ontvangen, wellicht heeft iemand er wat aan die voor dezelfde keuze staat als ik stond :wink:

De eigen merk van Schaap en Citroen zijn 100% echt leer… en ruiken derhalve ook zo lekker! Ik heb er zelf meerdere en zijn echt top. € 185,00 voor vier horloges :ok_hand:

1 like

Grappig, ik kwam inderdaad tot dezelfde conclusie. Daarnaast is er nog een hoop mis informatie, met andere woorden, leugens te vinden op sites of iets echt leder is of niet.

Wellicht heb je hier nog iets aan, deze heb ik vanmiddag besteld.

2 likes

Dit is wat ik doe….

13 likes

Heel mooi, maar zoveel horloge heb ik niet en wil ik niet :slight_smile:

1 like

Bedankt voor de tip en @MannetjeMar ook, maar ik heb de bestelling al staan, nu volgt het ‘lange’ wachten.
Hopelijk hebben andere nog wat aan de tips!

2 likes

Ik heb er 2 van Bosphorus / awco, gewoon heel fraai en goede kwaliteit.

Mooi spul zeg. Ik herken het kistje van mr. Fratello en die van Ralph. De Pelicase is ook tof :muscle:

1 like

Maak je deze zelf, of waar haal je dit?

Deze maak ik zelf

1 like

Ik heb de Bosphorus roll inmiddels binnen! (voor de correcte beeldvorming, ik had de bestelling uit staan voor mijn bovenstaande berichten was daar niet echt duidelijk in).

Wat ik nog vergeten was te melden en voor mij ook een doorslag gaf, om voor de Bosphorus te gaan is feit dat je omtrek kunt aangeven van je polsmaat, of in ieder geval kunt kiezen uit verschillende marges.

Niet goedkoop, maar ben ik hier 100x gelukkiger mee dan een eerdere goedkopere roll. Deze straalt echt kwaliteit uit, horloges passen vele malen beter, en hij ruikt heerlijk.

Even wat foto’s:


(Het haartje is van onze hond :wink:

8 likes

Echt, echt prachtig!

1 like

Mooi hoor! Wees blij dat je deze hebt besteld.

Deze zou ik niet bestellen, het ruikt niet naar leder en denk dat het ook geen leder is. Ondanks dat het groot op de website staat. De verkoper biedt mij netjes de optie om het retour te sturen of houden met 50% korting.

Bedankt voor de bevestiging :wink:

Succes met jou keuze, en eventueel vervolg van de zoektocht.

1 like