Bosphorus leather goods: Watchrolls, Cases, etc.

Hallo allemaal,

Onlangs kwam ik het merk Bosphorus Leather tegen. Een bedrijf gevestigd in Istanbul die hoogwaardige lederen goederen maakt waaronder watchrolls. Niet goedkoop, maar de foto’s liegen er niet om. Wat een waanzinnige creaties. Convince yourself…:smirk:

Iemand producten van Bosphorus in zijn of haar bezit? Ervaringen?

MvG Ralph

8 likes

2de week Januari ben ik daar,zal.eens gaan zien

2 likes

Ik heb ooit geprobeerd uit te vinden hoe die houders zich verhouden tot Phase de Lune/Carapaz, i.e. veren ze mee, of is het een vaste maat? Wat vragen gesteld via de website, via Etsy en via een forum waar ze sponsor van zijn. Nooit antwoord gekregen, dan zakken ze er maar in.

1 like

Qu’est-ce que c’est? :see_no_evil:

https://www.phasedelune.pro/en/travel%20watch%20case

PdL was een paar jaar geleden het neusje van de zalm w.b. watch rolls. Ik heb begrepen dat de designer van PdL het design heeft doorontwikkeld en Carapaz heeft opgezet.

1 like

Ook erg mooi! Maar wederom niet goedkoop :sweat_smile:
Ik vind dat klik systeem week echt goed bedacht.

Doe mij maar een kartonnen doosje

8 likes

Ik kies voor een @Watchpouch van ons eiger ‘leather goods’ kunstenaar @Taconew! Er is er trouwens weer eentje Sinncoming, voor mijn nieuwe aanwinst… :heart_eyes:

5 likes


Heb dit model,dit is niet die van mij,kost een paar centen.Maar heel mooi en degelijk afgewerkt

2 likes

Ik heb redelijk wat bandjes van Adem gehad. Levertijd kan wat lang duren, maar het eindproduct is altijd top.

Ik heb een watchroll van Bosphorus onderweg voor vier horloges. Ben benieuwd. Het ziet er op de foto’s in ieder geval erg mooi uit.

1 like

Keep us posted :blush::+1:

wauw!!!

schitterend spul; zeg . . . :heart_eyes:
,
,
schitterende prijzen ook . . . :hushed:

Goedkope troep :joy: :joy:

:joy::joy:

Is deze inmiddels aangekomen? en kwamen daar nog invoer kosten bij kijken? Ben ook aan het overwegen…

1 like

Al een maand of zeven binnen :wink: Ben er zeer content mee. Enige is dat de gebruikte kussentjes wel wat groot zijn, waardoor stalen banden bij mij eigenlijk niet om de kussens passen vanwege mijn kleine (16.5cm) pols. Geen invoerrechten, op mijn verzoek had hij ATR certificaat geregeld. Kwestie van even aan hem vragen :+1:

3 likes

Dank voor de tip! even gevraagd

2 likes