Bouke

Vandaag mijn Edox class-1 wordltimer verkocht aan Bouke. Leuk gesprek en super afhandeling van de koop.

volgende keer, gewoon weer!

Zeer snelle transactie en zee fijne communicatie tussen beide
Ik raad dit forumlid aan iedereen
Volgende keer zou ik zeker weer met Bouke onderhandelen
Echte aanrader

Een F2F met een forumlid is zoveel leuker dan gewoon effe wat opsturen.
Zo ook vandaag, een hele prettige ontmoeting met Bouke gehad. Onder het genot van lekker bakkie een ruil gedaan tot ieders tevredenheid.
Het is met Bouke prettig zaken doen. Zeer aan te bevelen.

Zeer vriendelijke ontvangst, leuk gesprek, en top klok tegen een mooie prijs!

Zeker een aanrader!

Met @bouke is het altijd goed schaatsen, of je nou wel wat verkoopt/koopt of niet, doet er niet toe. Vandaag mijn eerste officiƫle transactie gedaan: uitstekend en voor herhaling vatbaar, dus tot de volgende keer!

Eric

1 like

Goede ervaringen met Bouke. Al meerdere keren. Zowel aan- als verkoop.
Je krijgt snel een reactie terug. Even bellen om het een en ander met elkaar overeen te stemmen. Snelle verzending.
Bouke is betrouwbaar. Aanrader!

1 like

Wat valt er aan al deze goede ervaringen nog toe te voegen? Gister een deal gesloten met Bouke, kan niet anders zeggen dan; Top Bouke!

Groet,

Niet zoveel denk ik. Ik kan ook alleen maar mijn voorgangers onderschrijven. Mooie ruil en als bonus een prima gesprek! Bouke moeten we dus koesteren!

ik sluit me aan bij iedereen: leuke vintage van Bouke overgenomen, lekker gekeuveld op het terras. Dikke :thumbsup:!

Seawolf van Bouke overgenomen. Aanrader !!

Prima, snel, mooie prijs, enz enz

Horloge verkocht aan Bouke. Perfect en leuk contact vooraf en afgesproken op locatie voor de overdracht. In goed vertrouwen het bedrag over laten schrijven en ook dat is (uiteraard) perfect gegaan!

Een uit het rijtje forumtoppers dus :sunglasses::+1:t2:

Horloge aan Bouke verkocht. Prettige communicatie, geen gedraaikont, kortom een genoegen om zaken mee te doen!

2 likes

Aangezien Bouke zoā€™n lief berichtje achter heeft gelaten voor mij, zal ik het ook maar even doen :kissing_heart:

Top kerel om zaken mee te doen. Vriendelijk, geen gezeur, perfecte afhandeling. Kan je blind van kopen (of aan verkopen)!

@bouke is er Ć©Ć©ntje in de categorie ā€œyes pleaseā€. Snel, correct, aardig.

1 like

Tweede keer Bouke, wederom niets op af te dingen. Goudeerlijk en hij kan nog communiceren ook. Wat wil je nog meer?

1 like

Zeer nette NY0040 van @bouke gekocht. Snelle levering. Blij mee.

1 like

Vandaag de SDGM003 van @bouke overgenomen. Vlotte kerel, prettige communicatie en onder het genot van een kopje koffie, zonder druk, het horloge bekeken. Leuk gesprek over horloges en alles eromheen. Kortom, fijne eerlijke kerel, helemaal top.
Bouke bedankt!!

2 likes