Bourne

Twee fijne koop/verkoopervaringen gehad met Jeroen. Een hele tijd geleden heeft hij een stalen Strapcode band voor de Orient Kamasu van mij overgenomen. Hierna zijn we in contact gebleven en onlangs heb ik een MoonSwatch mission to the moon van hem overgenomen. Ook is hij meegegaan toen ik mijn Cartier Tank heb gekocht van een ander forumlid en heeft hij zelfs geld voorgeschoten toen er problemen waren met mijn internetbankieren. Jeroen is al met al een fijne kerel en voor mij absoluut een maatje binnen de hobby!

1 like

Gister mijn Super Seville verkocht aan Jeroen. Hoe is @Bourne als koper (en mens)? Een ontzettend fijne vent! Sterker nog, we hebben de hele avond buiten gezeten en gepraat over onze horloges, hobbies en vanalles en nog wat. Pas rond middernacht bedachten we dat we maar snel een vervolgsessie moeten houden :joy:. Jeroen is een topper, met haviksogen. Ik hoop dat je veel draagplezier gaat hebben van deze prachtige vintage en spreken elkaar snel!

3 likes

Voor de tweede keer een smetteloze transactie gehad met @Bourne, een liefhebber en aanrader!

Op naar de volgende!

1 like

Springbar Tool van Jeroen overgenomen. Snelle reactie, snel verzonden en vriendelijke kerel!

Aanrader dus! :love_you_gesture:

1 like

Prima bandje overgenomen van Jeroen @Bourne . Vriendelijke kerel die ervoor zorgde dat ik het supersnel in huis had. Grote aanrader! :+1:t2:

Graag tot de volgende keer Jeroen!

1 like

Van Jeroen / @Bourne een Casio W-217H-1AEF overgenomen. Een alleraardigst horloge dat voor jeugdsentiment zorgt. De schappelijke prijs maakte een vlotte deal mogelijk.
Jeroen, duidelijk een horlogeliefhebber met wie het goed dealen is :ok_hand:

1 like

Prachtige Tsuyosa overgenomen van Jeroen.
Horloge is exact zoals beloofd, smetteloos.
Daarnaast een prettige communicatie.
All good. :+1:

1 like

Goeie zaken gedaan met @Bourne :sunglasses:

Ik zeg 5 sterren voor deze top verkoper :star: :star: :star: :star: :star:

Inmiddels een klassieker, maar dan in een nieuw jasje met lume. Welkom Seagull

image

3 likes

Een prachtig leren bandje overgenomen van Jeroen! Echt een horloge liefhebber met veel kennis van zaken. Ik kan iedereen aanraden om zaken met hem!

1 like

@Bourne heeft onlangs een horloge boek van mij overgenomen. Binnen no-time was de deal beklonken en stond het geld al op mijn rekening. Na ontvangst van het pakketje kreeg ik ook al snel een reactie dat hij het in goede orde had ontvangen.

Het is dus prettig zaken doen met Jeroen. :clap:

:star::star::star::star::star:

1 like