Bouw je eigen klok

Ik ben normaal niet zo van het delen van advertenties, en misschien mag het ook helemaal niet, maar dit trok wel mijn aandacht: een bouwpakket voor een mechanische tafelklok (pendule).

Ik weet dat er mensen op het forum zijn die, net als ik, de werking van deze apparaten boeiend vinden maar verre van expert zijn. Mij leek dit een leuke manier om meer inzicht te verkrijgen. Ik heb (uiteraard) niks te maken met de verkoper maar wil het wel zelf uit gaan proberen.

7 likes

Opzich leuk, al zal ik hem eerder zelf op alieexpress bestellen voor een derde/de helft van de prijs :stuck_out_tongue:.

2 likes

Wel geinig. Zie dat als je er 12+ koopt je 35% korting krijgt. Inkoopactie???

2 likes

Grappig, ik zou er wel 1 willen…

1 like

:point_up_2:t4: What he said

1 like

€ 33,47 41%OFF | Robotime DIY Gear Drive Slingeruurwerk door Uurwerk 3D Houten Modelbouw Kits Speelgoed Hobby Gift voor Kinderen Volwassen LK501
https://s.click.aliexpress.com/e/oj72QSeG

3 likes

Nog beter, Thanks!

1 like

Besteld! Thanks! 16-9 binnen maar ben pas einde van de maand weer in NL…zodra ie af is post ik mijn ervaring met een foto…

1 like

Ik heb hem ook besteld via ome Ali, bedankt voor de link @WernerManuel! :grin:
Lijkt exact hetzelfde als de duurdere variant op Puralty, ik ben benieuwd.

1 like

Ja volgens mij echt hetzelfde. Ben erg benieuwd hoe het resultaat wordt!

Heeft iemand hem al in elkaar gezet? De mijne ligt als het goed is thuis te wachten. Over een dag of 4 kan ik er ook aan beginnen. Benieuwd naar de ervaringen.

1 like

Nou, dan ga ik er maar eens beginnen!

Wordt vervolgd…

2 likes