Bouw / sport horloge tips

Maakt de budgetoptie compleet (alternatief voor polywatch) :grin:

1 like
1 like

Aah, ik wist niet dat je plastic ook kon polishen op die manier. Niet dat ik ooit al iets polijstte :grin:

Is de beslissing al gevallen dat het een Gshock gaat worden, of is zoiets ook een optie?
Onverwoestbaar en voor een appel en een ei te koop.
Deze draag ik al meer dan een jaar tijdens mijn werk.
In dezelfde periode was mijn Pulsar totaal verwoest.

2 likes

Informeer eens bij @Michel.s :wink:

3 likes

En dat voor maar 40 euro :ok_hand::ok_hand::ok_hand:
Die andere was niet meer te doen :rofl::rofl:

3 likes

Deze dus! Meer heb je niet nodig.

En ik heb hem nog liggen en hij mag weg. Stuur maar pb

1 like

aangezien jezelf al een foto plaatst neem ik aan dat je deze ook wel ziet zitten, dus…

1 like

Mooie is dat bijna alles alsnog een Casio is.

Eigenlijk wel, wordt een Casio met solar.
Metaal is te zwaar om mee te hardlopen bv, daarom licht van gewicht.

Zal vanavond eens wat kijken voor een goede deal, solar is ook niet meer een vereiste als een batterij 10 jaar meegaat. Gaan die niet tussentijds lekken??? Dacht altijd dat kans op lekkage al na 5 jaar aanzienlijk werd.

1 like

Meer heb je niet nodig :ok_hand:

2 likes

Analoog kan natuurlijk ook, je eigenlijk niet mis slaan met een G-shock :wink:

1 like

Wij van WC eend adviseren… nouja kijk eens bij mijn blauwe topic voor bovenstaande knoepert

2 likes

Voor de bouw zou ik geen dure klok nemen. G-Shock lijkt me ideaal. Helemaal wat je zegt met solar. Inverse display zou ik voor t praktische dan juist niet doen, vanwege t minder makkelijk afleesbare.

Als je niet je mobieltje wilt hoeven te halen en ook nog eens je hartslag enzo wilt bijhouden tijdens het sporten, dan hebben ze ook n DW-H5600.

1 like

Hier n link naar de modellen

1 like

Dit. Stevig, lichtgewicht, comfortabel (genoeg) solar powered, radio controlled. En geen negatieve display. Dus goed afleesbaar.

Deze dus. Kan bijna niet stuk, solar powered, en zeer goed afleesbaar (positief display ook nog)
En o ja, ook stijlvoller dan een vierkante vind ik.

PB maar bij interesse…

1 like

Net een GW-M5610U-1BER besteld

Kunnen we weer even tegenaan :muscle:
Bedankt voor de bevestigingen wat ik al wist :smile:

5 likes

Top! Missie geslaagd! Succes ermee!

1 like

Hij is binnen

Om niet vals te spelen heb ik nog net aan mijn auto gewerkt :sweat_smile:
Ook het negatief display bevalt uitstekend, goed afleesbaar en ziet er stijlvol uit. Van het weekend kijken of we er tegenaan kunnen, bijna zonde om ermee te werken. Maar ja, dan had hij maar geen g-shock moeten worden :joy:

2 likes