Bowie (tu)

Vlot en prettig zaken doen met bowie :~

Bedankt :)-D

Ook hier een snelle, nette deal gemaakt met bowie.

Prettige communicatie, snelle verzending en netjes verpakt, top!

:~

Duidelijke en prettige communicatie, een vlotte afwikkeling. Goed geregeld Boudewijn! Bedankt.

Boudewijn bood mij een ruil aan! Leuk voorstel en dus erop ingegaan.

Zoals gezegd in nieuwstaat en een fijne communicatie!

Bedankt! (tu)

Boudewijn heeft van mij een Tissot overgenomen. Snelle communicatie en soepele transactie. Bedankt Boudewijn (tu)

Top! Goede afspraken. Snel geld overgeboekt. Prima.

Met Boudewijn (@bowie ) is het goed en betrouwbaar zaken doen, een aanrader dus. Tot de volgende transactie!

Vorige week een horloge gekocht van Boudewijn.
De staat had zowaar ongedragen kunnen zijn, volledige set tevens met aankoopbon.
Eerlijke onderhandeling en vlijmscherpe prijs. Prachtig horloge binnen gekregen.

Aanrader!

Hier ook een goede ervaring met Boudewijn.

Horloge was netjes verzonden en communicatie was prima en snel.

Aanrader dus!

Ik ga is ook wat zeggen van deze gast
Onlangs via marktplaats nl een inruil willen doen met deze bowie
Ik wou mijn Bell Ross inruilen voor zijn 3 Eterna’s
Oke effe reacties heen en weer waar we beide akkoord waren
En achteraf zei ze dat wordt mij teveel voor alle 3 jij moet er nog bijbetaling doen van 200€, ineens raar
Zo was het ook dus niet afgesproken
Maar goed…
Ze beweerde deze meer dan 1000€ per stuk kosten
Waar ik ook aan raar vondt alle 2 uuwerken beiden niet te originele bandjes met de gesp waren
Oke dat stond erbij beschreven ,toch bizarre ,geen probleem
Ze had beschreven alle 3 uurwerkjes met aankoopbon en garantiekaarten
Maar er zat wel 1 garantiekaart erin
Ik zie staan 2 beiden uurwerkjes voor hem op 1100 dollar kwamen op de aankoopbon
Ik heb hem niet gezegd dat mijn uurwerk een splinternieuwe was , ook niet gezegd van een garantie
Deze wel in nieuwstaat was heb ik gezegd
Dan komt hij mij beledigen en discrimineert mij van mijn gebrek aan mijn taal en noem maar op…
En zeggen dat ik een oplichter bent
Ten eerste had ik hem als eerst mijn uurwerk verzonden waar we nog hadden afgesproken om deze tegelijkertijd op te sturen dat had hij ook niet gedaan…
Het is gewoon dat je ze niet mooi vondt en er achteraf spijt had en persoonlijk iets aan zoekt enz…
Vb stofdeeltjes en wat krasjes …
Is geen nieuwe he…
Ik heb niks van u gestolen en beroofd dat je mij een oplichter noemt en zwart wil maken
Kijk eerst aan u eigen

Ik ga hier maar niet op reageren…

1 like

Stond wel op hun beschrijving met aankoopbon en garantiekaart
Waarvan maar 1 garantiekaart erbij zat
Dus de andere zat er niet bij

En dan:

Dat je denkt hiermee weg te komen laat jouw werkwijze wel zien. Gewoon niet meer reageren op klachten. Je hebt hier niks te zoeken

2 likes