Boyb1

Normaal gesproken schrijf ik (bijna) geen negatieve reviews, maar dit forumlid schijnt het maar niet te begrijpen!

Boyb1 is op zoek naar een Invicta. Ik reageer dat ik het gezochte model heb en eventueel van de hand wil doen. Ik maak foto’s op verzoek en Boyb1 vraagt om de prijs. Ik noem m’n prijs inclusief verzending en Boyb1 biedt daarna de helft van mijn genoemde prijs. Ik bedank vriendelijk en wens hem succes met z’n zoektocht en ga vervolgens aan het werk. In de volgende 5 uurtjes ontvang ik 4! berichten waarop ik ivm werk niet kan antwoorden (wil je wel reageren, nieuwe biedingen etc.) 'S avonds na mijn werk reageer ik nogmaals met mijn vaste prijs (toen had ik het al moeten afkappen) en krijg wederom, nog voor ik überhaupt op z’n andere bericht heb kunnen reageren, weer 2 berichten met biedingen onder m’n vaste prijs. Ik geef nogmaals aan om maar te stoppen met deze deal, aangezien we qua prijs niet op 1 lijn zitten. Schijnbaar lijkt Boyb1 dat helaas niet te begrijpen want z’n stalkerige gedrag in de vorm van privé berichten gaat maar voort.

Dus Boyb1 hopelijk begrijp je dit wel: Ik verkoop aan jou niemendal meer. En tevens het vriendelijke verzoek me nu ook geen berichten meer te sturen.

Groeten,

Jeffrey.

14 likes

Erg chique om dit openbaar te maken. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken. Maar het getuigt weinig respect om dit zo te doen.

Ik ben voor hoor en wederhoor.

Het staat je vrij om jouw kant van het verhaal te vertellen.

Mocht het verhaal van Jeffrey echter kloppen dan ben ik heel blij dat hij dit gedeeld heeft. Feiten staan in dit geval los van “respect”.

2 likes

Daar is mijn inziens het “ervaringen met” topic voor.
Positieve maar zeker ook negatieve bevindingen.

Het is ook niet sjiek om de helft vd vraagprijs te bieden. Begint steeds meer op MP te lijken hier.

3 likes

@Boyb1…je avatar staat op zijn zij :confused:

2 likes

dat is weer nieuw, ook reviews van kopers :smiley: haha

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

11 likes

Klopt hoor! Vind het gewoon grappig :smile:

Dat is juist de bedoeling, om er even wat woorden aan vuil te maken. Dan kunnen andere forumleden wat meer achtergrondinfo er bij zoeken als ze met iemand zaken gaan doen.

1 like

Respect kun je oogsten als je het eerst zaait. Blijkbaar ervaart Jeffrey jouw gedrag als weinig respectvol zijn kant op en als het klopt wat hij schrijft dan kan ik dat goed begrijpen.

1 like

Wat vooral “bijzonder” is (even ervan uitgaande de weergave klopt) is dat het een reactie is op jouw gezocht advertentie. als je dan een reactie krijgt en je vind de prijs te hoog, dan laat je dat weten met een bedankje voor het aanbod. Op zijn best kan je dan hopen dat aanbieder er nog wat vanaf haalt.
imho

2 likes

Iemand een onderkruipsel noemen is wel goed voor de gezelligheid op dit forum?

6 likes

Even een ThumbsUp voor @Boyb1. Prima verkoopdeal met Boy gedaan, prettige communicatie en vlotte betaling.

Bedankt en veel plezier van het horloge Boy!

1 like

Vandaag heb ik het horloge van @Boyb1 ontvangen. Prima deal, gewoon zoals het hoort👍

Niet voor de vraagprijs hoop ik?

nee, maar geen idee aan welk horloge je refereert

Mooie Frederique Constant van Boy gekocht, conmplete set voor een prachtprijs. Vind het een aardige vent, kopje koffie gekregen en gezellig gesproken. Dank je wel!

Een koopje overgenomen, horloge is compleet en nieuw, beter dan verwacht, zeer snel geleverd, communicatie is misschien wat kort maar daar zijn we mannen voor! Bedankt Boy.