Zojuist een horloge aangeschaft van @Bozzy en er was nog geen draadje, dus bij deze. Dat het maar de eerste van vele positieve reacties mag zijn!
Het ging in mijn geval om een horloge dat twee jaar geleden door mij verkocht was (niet aan hem, overigens). Hij plaatste duidelijke foto’s, reageerde snel en vriendelijk op mijn bericht, en verzond het horloge rap en zeer goed verpakt.
En doordat ik de staat van het horloge twee jaar geleden kende, durf ik ook wel te stellen dat hij zorgvuldig met z’n spullen omgaat. De enige wat diepere kras (die hij overigens duidelijk omschreef) was door mijzelf veroorzaakt
Perfecte ervaring, ik zou zeker weer zaken doen met hem!
Horloge gekocht van @Bozzy
Prettige communicatie, snelle verzending en een horloge exact in de staat zoals deze omschreven was maakt dat het een prettige deal was.
Binnen 1 uur advertentie geplaatst, en na. 48 seconden horloge verkocht aan @Bozzy. Binnen 52 seconden door hem betaald. Morgen op de post naar “Holland” Flitsdeal of the year
Zo goed als nagelnieuw horloge van Nick overgenomen. De mooie foto’s trokken mij uiteindelijk over de streep.
Sympathieke communicatie en snelle afhandeling! Blij met zulke mede-liefhebbers.
Heerlijke beater G-shock van @Bozzy overgenomen. Makkelijke communicatie, makkelijk afspraken maken en die worden ook nog eens keurig nageleefd, aanrader!