[BR] 'Gouden' Casio van zoonlief.

Heerlijk!

1 like

Leuk geschreven bedankt!

2 likes

Mooi verhaal.

1 like

Goud is echt wel mooi!:+1:
Gefeliciteerd met je nieuwe horloge en heel veel plezier ervan gewenst.

1 like

Mooi verhaal en fantastisch leuk om te zien dat dat kereltje precies weet wat hij wil. :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Wat een mooi verhaal van papa en zoon!!!

Maar vooral wat een mooi horloge!!! Proficiat met die hele mooie gouden Casio :+1::clap::+1:

En voor de papa nog veel plezier met je zoon!!!

1 like

Leuk verhaal!

1 like

Leuk man , :+1:
Wellicht zelfs wel de mooiste review die ik van je gelezen heb !
Veel draagplezier voor beide.

1 like

Oh man, kids en “goud”; als we door de stad lopen en we werpen een blik in de etalgae van de Schaap & Citroen en ik vraag welke ik als volgende moet kopen wijst mijn oudste altijd de meest glimmende, proleterige geelgouden Rolex uit de etalage aan!

Maar nevertheless, weer een kind helemaal happy met een horloge, leuk! En dat lampje is natuurlijk helemaal je van het!

1 like

Leuk verhaal, en helemaal leuk dat je de kleine man nu al aan de horloges hebt gekregen! Ik zou je eigen collectie maar goed opbergen :joy:

1 like

Dit is heel erg gaaf! Kan alleen maar hopen dat een eventuele zoon/dochter deze passie ook gaat delen :sunglasses:

1 like
2 likes

Haha, geweldig toch! Een erg leuk verhaal, dank je wel.

1 like

Allemaal dank voor de reacties, de kleine man zit nu helemaal trots en hyper naast me,… en had eigenlijk in bed moeten liggen.

"wat typ je papa? en wat staat daar? vinden ze hem ook mooi?, etc, etc, etc.
Conclusie: "heel veel mensen vinden hem mooi, jij wist niet dat er zoveel reacties kwamen! :joy:

Zo, en nu slapen/dromen. :+1:t2:

14 likes

En dan mee in bed nemen, en onder de dekens met het lampje spelen!!!

2 likes

Haha mooi is dat!
En het horloge natuurlijk ook :rofl:
Bij ons is het anders. Mijn pa was nooit echt van de horloges, tot ik nu eenmaal wat leuker spul ben gaan dragen. Nu zegt hij: jongen zoek eens een mooie Navitimer voor me :yum:

1 like

Briljant :smile: . Stiekem is zo’n gouden horloge ook gewoon wat we allemaal zouden willen, toch? Morgen weer een nieuwe dag shinen met het horloge op het schoolplein, mooie NA!

1 like

Leuk! Is de leeftijd denk ik. Die van mij (net 6) is ook dol op de kleur goud. :wink: Ik liet hem laatst wat plaatjes zien van horloges en hij ging voor de Rolex 16613 :joy: Blauw én goud is natuurlijk nog cooler! Ik zoek nog iets voor hem uit 2012 voor later, maar “The Clown” gaat het niet worden. Eerst maar eens beginnen met een gouden Casio. :rofl:

1 like