[BR] 'Gouden' Casio van zoonlief.

Zoals aangegeven weer de mogelijkheid/tijd voor enkele foto’s en dit topic is een speciale. Althans voor mij en een kleine man!

Eindelijk weer eens op vakantie na enkele jaren doorbuffelen, dus allemaal plannen gemaakt en uiteraard ook samen met de kleine man. Hij zou ook horloges meenemen net zoals papa. Bij aankomst,… helaas, geen horloges meegenomen. Ik dacht dat moeders en moeders dacht dat ik… Kortom een teleurgesteld jongetje, maar natuurlijk niet het einde van de wereld.
Na enkele dagen bleef het er toch aardig in zitten dat hij geen horloge had en dit toch wel erg jammer vond. Uiteindelijk toch maar besloten om zijn collectie uit te breiden, mede als aandenken van deze vakantie.

Na enkele horloges gezien te hebben, moest het een ‘gouden’ worden,… een wat?? Yep, want dat vindt hij nu eenmaal mooi. Papa heeft het niet zo op goud, althans enkel bij een klassiek horloge. Het klopt ook aardig want elke keer als papa aan het kijken is voor een horloge moet het toch echt een gouden worden. Naast de horloges is goud toch wel het mooiste van het mooiste.

Hieronder nog een citaat uit een eerder topic van ruim een jaar geleden.

Ik vond het eigenlijk maar niks, maar moeders bevond zich al in kamp-zoon, dus dat ging ik niet winnen. Zo lang we geen @HanDavinci stijltje en nato-capriolen krijgen vind ik het best. :wink:
Met als gevolg een heeel blij en trots jongetje. Op dezelfde dag had hij nagenoeg al meer complimenten over zijn horloge dan papa tijdens de hele duur van zijn horloge-gekte.

Ook kwam de vraag, krijg ik nu ook z’n leuk topic met foto’s,… dat was hij niet vergeten en gisteren kwam het weer gelijk naar boven. Kortom een NA voor zoonlief met heel wat foto’s.

Daar is die dan:

Voorzien van diverse mogelijkheden die te bedienen zijn met meerdere knopjes, veel beter wordt het niet. Past ook prima of niet?

Super handig te verstellen zonder bijkomst van gereedschap. Daar kunnen veel merken nog iets van leren. Gewoon losklikken, op de juiste plek vastklikken en klaar:

Draagt verrassend licht voor een ‘gouden’ horloge en dat komt mede doordat die ook niet al te dik is.

Samen met papa’s horloge, maar die valt natuurlijk in het niet, bij zo’n dikke klatser.

Dan het klapstuk; 's avonds ontdekken dat er ook nog licht op het horloge zit,… de vakantie kon niet meer stuk!

Al met al een goede aankoop, die ik zelf iig nooit zou hebben gekocht. Hou van je kerel en dat je er nog maar lang van zal genieten! :+1:t2:

Bedankt voor het kijken/lezen!!

92 likes

Leuke review! En leuk dat hij meedoet in de hobby!

En houdt hem in de gaten!

Hoe oud is je zoon? Ik vind het een gewaagde keuze voor zo’n jongen en dat bedoel ik positief. :+1:

Leuk om de hobby te delen. Onze oudste (4) begint ook al trekjes te krijgen. De Mercedes wijzer is hem reeds opgevallen, daar houdt ie van.

Oh.

En wat is de consequentie wanneer hij het wel doet? :face_with_raised_eyebrow:

Ik heb ook een “gouden” Casio, A500-WEGA

Nou, dat was mijn toevoeging :+1:

7 likes

Hij is 5,5. Op zijn vierde is hij begonnen met een Lorus erg degelijk horloge met ook een licht functie.

Happer :wink:

Helemaal niks natuurlijk, hij moet alles lekker zelf uitzoeken en ondervinden! :slight_smile:

2 likes

Super zeg…en wat een leuke manier om met je eerste horloge te beginnen. :ok_hand: Gewaagde keuze…maar wel een stoere ook.

Houd de kleine in de gaten want voor je het weet is hij jou voorbij en krijgen we hier te maken met Bidle Jr…wat natuurlijk dan wel weer erg gezellig is. :sunglasses:

1 like

Oh beter. Dan mogen wij ook beginnen!

1 like

Zou ik zeker doen, alleen leren klok-kijken is al een genot op zich.

1 like

Tof man! Mijn kids wagen zich al aan mijn horloges (13 en 16) dus ik hou mijn hart vast!

1 like

Heel erg leuk! Top. Zeker om zo samen met de kleine man te genieten!

1 like

Leuk geschreven!
Off-topic vraag: Waarom heet dit [BR] en niet gewoon NA? En waar staat BR voor?

2 likes

Bidle Review :wink: toch?

Bidle Review, volgens mij. Dingetje uit het verleden.

Fantastisch toch dat zo ‘n manneke ook geniet van pappa’s hobby en zelfs ook horloge heeft.

Ik ken het als Booty Recruitment.

Edit:

Dit klinkt geloofwaardiger.

6 likes

Wow wat een gaaf horloge heb jij zeg! Helemaal van goud. Toen ik zelf nog klein was had ik er ook zo ééntje maar dan in het zilver. Deze vind ik eigenlijk veel mooier. Ik geloof dat je vader stiekem wel een beetje jaloers is hoor.
Als mijn kleine jongen straks net zo oud is als jij krijgt ie er denk ik ook zo één. Ik hoop dat ik hem dan af en toe mag lenen.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

4 likes

Thanks! :slight_smile:

Reactie:
“Goud is gewoon heel mooi en ik vind het echt heel mooi. Vind het alleen jammer dat het horloge niet in het water kan. Ik heb wel een andere die dat kan.”

4 likes

Dat geeft niet. Dan doe je gewoon die andere om met zwemmen. Dan blijft je gouden in ieder geval mooi blinken :wink:

1 like

Een gouden klatser!!! :sunglasses:

1 like

Leuk voor je zoon, wens 'm veel draagplezier toe!

1 like