[BR] Patek 5170G-010

Leuk!
En je hebt de CA weggehaald :wink: :+1:

2 likes

Gaaf hoor, zeer gefeliciteerd met deze beauty!

1 like

Dank je wel Louis!!

:wink:

15 likes

Thx, maar heb de bewuste foto van de subdial niet gepost… kortom moet het nog even doen. :wink:

1 like

Wat ik trouwens wel echt genieten vind is dat je duidelijk een Patek klant bent in letterlijke zin, je hebt er een aangeschaft, en je bent volgens mij ook wel “redelijke” liefhebber(voorzichtige schatting :sweat_smile:) .
Maar als ik zo tussen de regels door lees ga je totaal niet mee in het Marketing verhaal eromheen :laughing: :thumbsup:

1 like

Klopt inderdaad aardig.
Wel grappig verhaal. Voordat ik hem definitief kocht liet ik aan zoonlief (net 4 jaar) de witte en de zwarte zien;

vaders: "Welke vind jij mooier?"
zoonlief: "De witte!"
vaders: "Hmmm, maar het gaat toch de zwarte worden?"
zoonlief: “Is geen probleem papa. Ik koop later zelf wel een witte, dan kun jij de zwarte houden.”

16 likes

Dat wordt vroeg beginnen met sparen dus :wink:

Ik zal hem de groeten doen :thumbsup:

2 likes

Het is hem gegund, heb ik iig een aantal kopzorgen minder. :wink:

1 like

Oeioeioei… dit is het wel hoor! Wat een droomhorloge. Geniet er van! Het is je gegund

1 like

Een dikke streep onder alle reacties, prachtig horloge, prachtige foto’s! Veel geluk ermee.

1 like

Teveel schoonheid, daarop kun je de tijd niet aflezen!

Zonder gekheid, een forumtopper. Kunnen wij toch maar mooi vertellen dat we iemand ‘kennen’ met een PP.

1 like

Tsja, wat kan ik nog toevoegen aan bovenstaande reacties?
Niks dus. Wat een schitterend horloge en wat schitterend weer in beeld gebracht.
Geniet van deze aanwinst en gefeliciteerd ermee natuurlijk.

1 like

Waanzinnig horloge!
Lekker veel dragen.
Die bruine band staat hem goed zeg.
Anders kan je altijd nog een NATO proberen :grinning:

3 likes

Subliem :ok_hand:

1 like

Geweldig!!!

Een Patek Philippe chronograaf is toch best wel ultiem.

1 like

Echt een prachtige Patek. Sowieso zijn alle uurwerken om van te smullen, maar er zijn er maar weinig die ik er van buiten zo goed uit vind zien als deze. Goede keuze :+1:

1 like

Godverdikkie Bidle jij baas…

1 like

Een WAT???

:wink:

4 likes

:joy::joy::joy:
En dat mag dus nie!

1 like

Prachtig, geniet ervan!

1 like