[BR] Omega Seamaster

Van harte gefeliciteerd met je mooie horloge veel draagplezier ervan.

1 like

1 like

Gaaf verhaal, mooie foto’s! :heart_eyes::+1:

Groeten van z’n broertje:

6 likes

14364… :heart_eyes:
Dé 321 referentie.

1 like

Hij gaat ervan blozen… :blush:

Vooruit, nog 1 fotootje:

4 likes

Ik ben trots op mijn Speedmaster, maar als ik zo’n klassieke Seamaster met rechte lugs zie, dan past alleen nog maar bescheidenheid. Wat is dat een mooi horloge.
Heel veel draag- en kijkplezier.

Thanks!

Dank.

Daar heeft iemand een keer een mooi boek mee verdiend. :wink:

Dank, jouw nieuwe is ook echt schitterend; ook van buiten en binnen. :slight_smile:

Dank zijn en blijven mooie modellen.

1 like

Thanks en nu weer back:

Heel mooi, ook een mooi uurwerk en heeft zeker zijn plek verdiend! :+1:

Heel mooi familie lid; geniet er van!!

2 likes

:angel:

1 like

Oooh ja, sorry helemaal vergeten. Dus ook nog eens door ‘niet zo maar iemand!’ :slight_smile:

1 like

Heel mooi met die subtiele tachymeter en de patine op de wijzers. Het uurwerk maakt het af :ok_hand: de lichte leren band staat het mooiste, maar alles kan op deze! Geniet ervan!

1 like

Dank je!
Neig toch ook naar de lichte band, sluit ook wel mooi aan bij de verkleuring/patina.

1 like

Prachtig horloge! Geniet ervan. Met deze foto’s gaat het toch altijd weer kriebelen…

Klopt, de andere is misschien net te hard van kleur. Of een velours strap voor de meer casual look zou ook wel lukken. Een witte wijzerplaat laat veel toe gelukkig :blush:

1 like

Prachtige aanwist! Heb er 1x naar durven googlen vwb prijzen, maar was helaas snel genezen

Wat een knaller! Geweldig :+1::+1::heart_eyes:

mooi verhaal over een mooi horloge!Fijn om zo de dag te starten

@bidle wat flik je nou weer man!
Wat een geweldig mooie aanwinst, eigenlijk mag deze toch wel grail watch genoemd worden.
Veel draagplezier :+1:

Gefeliciteerd mooie NA :+1: