Al sinds mijn eerste nieuwe topic,… kwam de vraag: "Waar staat [BR] voor?"
Zelfs meerdere PB’s ontvangen om mensen te verlossen van dit vraagstuk. Eigenlijk wilde ik het zo laten, maar aan de andere kant,… is het niks speciaals.
Kortom we koppelen er een prijsvraag aan vast!
Te winnen:
Een mooi boek over Vacheron Constantin. Het boek is nieuw, enkel het plastic is verwijderd. Mocht je niet direct interesse hebben in dit boek of het al hebben; geef dit dan aan. Dan ga je niet door voor de koelkast (Deel 2), maar krijg je uiteraard wel een eervolle vermelding.
Spelregels:
De prijsvraag bestaat uit twee delen en uiteindelijk is er één winnaar, dus het boek krijgt een nieuwe eigenaar.
Deel 1:
plaats in dit topic de betekenis van [BR]
1 post per deelnemer met 1 antwoord/gok
posts mogen niet worden gewijzigd
t/m vrijdag 15 september kun je posten voor Deel 1
Deel 2:
Alle deelnemers met het goede antwoord, gaan door voor de koelkast,… het boek dus. Deel 2 zal starten op zondag 17 september.
Daarbij zal gelijk de opdracht duidelijk worden, waarbij er maar één winnaar zal zijn.
Versturen boek:
Het boek zal worden verstuurd naar de uiteindelijke winnaar. De winnaar zal in dit topic bekend gemaakt worden en een PB ontvangen.
Dit is echt een leuk initiatief.
Ik weet echt niet waar [BR] voor staat,maar ik ga dit tot op de bodem toe uitzoeken dus je kan dit boek alvast opsturen…